Show simple item record

dc.contributor.authorГоровий, Дмитро Анатолійович
dc.contributor.authorGorovyi, Dmytro A.
dc.contributor.authorГоровой, Дмитрий Анатольевич
dc.contributor.authorЧернобровкіна, Світлана Віталіївна
dc.contributor.authorChernobrovkina, Svitlana V.
dc.contributor.authorЧернобровкина, Светлана Витальевна
dc.date.accessioned2019-08-20T07:09:25Z
dc.date.available2019-08-20T07:09:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationГоровий Д. А. Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України / Горовий Дмитро Анатолійович, Чернобровкіна Світлана Віталіївна // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. М. Гребешкова (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2019. – Вип. 44. – С. 91–101.uk
dc.identifier.issn2312-9298
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/2018/30649
dc.description.abstractВиходячи з впливу маркетингових комунікацій на економічний ефект діяльності підприємства, визначено оптимальний розмір витрат на них. Проведено оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації на прикладі машинобудівних підприємств України з точки зору їх чистого фінансового результату, частки ринку, об’ємів реалізації продукції та марочного капіталу. Визначено показники діяльності машинобудівних підприємств для виконання оптимізації витрат на маркетингові комунікації за шість періодів. За визначеними показниками побудовано лінії трендів і визначено їх функції. Проведено нормалізацію функцій трендів для уникнення різниці у порядку чисел у показниках. Для визначення оптимального розміру маркетингових комунікацій використано метод багатокритеріальної оптимізації. Among the means, which allow to increase profit of the company, use marketing communications, the task of which is to increase sales volumes, change the attitude of potential consumers to the enterprise, etc. Based on the influence of marketing communications on the economic effect of the enterprise, the optimal amount of expenses for them is determined. Parabolic trends are used, since they have only one optimal criterion — the extremum of the function for the optimization model. The optimization modeling of marketing communications costs is carried out on the example of machinebuilding enterprises of Ukraine in terms of their net financial result, market share, sales volumes and brand equity. The indexes of activity of machinebuilding enterprises for performance of optimization of expenses for marketing communications for six periods are determined. Trend lines are constructed according to the determined indicators and their functions are determined. The normalization of trend functions is carried out to avoid the difference in the order of numbers in the indicators. To determine the optimal size of marketing communications, the method of multi-criteria optimization is used. The investigated companies have the only optimal solution for Pareto, which provides the optimal cost of marketing communications in terms of its net financial result, market share, sales volumes and brand equity. Исходя из влияния маркетинговых коммуникаций на экономический эффект деятельности предприятия, определен оптимальный размер затрат на них. Проведено оптимизационное моделирование затрат на маркетинговые коммуникации на примере машиностроительных предприятий Украины с точки зрения их чистого финансового результата, доли рынка, объемов реализации продукции и марочного капитала. Определены показатели деятельности машиностроительных предприятий для выполнения оптимизации затрат на маркетинговые коммуникации за шесть периодов. По полученным показателям построены линии трендов и определены их функции. Проведено нормализацию функций трендов во избежание разницы в порядке цифр в показателях. Для определения оптимального размера маркетинговых коммуникаций использован метод многокритериальной оптимизации.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectмашинобудівні підприємстваuk
dc.subjectоптимізаційне моделюванняuk
dc.subjectбагатокритеріальна оптимізаціяuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectcostsuk
dc.subjectengineering enterprisesuk
dc.subjectoptimization modelinguk
dc.subjectmulti-criteria optimizationuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectзатратыuk
dc.subjectмашиностроительные предприятияuk
dc.subjectоптимизационное моделированияuk
dc.subjectмногокритериальная оптимизацияuk
dc.titleОптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств Україниuk
dc.title.alternativeOptimizing modeling of costs on marketing communications for engineering enterprises of Ukraineuk
dc.title.alternativeОптимизационное моделирование затрат на маркетинговые коммуникации для машиностроительных предприятий Украиныuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record