Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!
З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:
- lib.szfir@kneu.edu.ua
Нормативні документи

Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Recent Submissions
Управління технічними розвитком бізнес-організації
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-03) Турчинюк, Михайло Віталійович; Turchyniuk, Mykhailo; Колос, Ірина Василівна
Розкрито сутність технічного розвитку бізнес-організації. Охарактеризовано елементи системи управління технічним розвитком бізнес-організації. Діагностовано рівень системи управління технічним розвитком й обґрунтовано заходи з її удосконалення для ТОВ «Нова Пошта».
The essence of the technical development of a business organization has been disclosed. The components of the management system for the technical development of a business organization have been described. The level of the technical development management system has been diagnosed, and evidence-based measures for its improvement have been proposed for «Nova Poshta» LLC.
Розроблення маркетингової стратегії бізнес-організації
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-02) Торкотюк, Софія Андріївна; Torkotiuk, Sofiia; Махсма, Марія Борисівна
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів формування маркетингової стратегії бізнес-організації на прикладі ТОВ «Меркор Україна». Розкрито сутність маркетингової стратегії, проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, виявлено її сильні та слабкі сторони. Запропоновано заходи з удосконалення маркетингової стратегії для зміцнення конкурентних позицій, розширення ринкової частки та підвищення ефективності маркетингу.
The qualification paper focuses on the theoretical and practical aspects of developing a marketing strategy for a business organization, using LLC «Merkor Ukraine» as a case study. The essence of marketing strategy is revealed, and the company’s marketing activities are analyzed, identifying strengths and weaknesses. A set of measures is proposed to improve the strategy, aimed at strengthening competitive positions, expanding market share, and increasing marketing effectiveness.
Управління стимулюванням персоналу бізнес-організації
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-02) Топал, Еміне Реджепівні; Topal, Emine; Колос, Ірина Василівна
Розкрито сутність стимулювання персоналу, охарактеризовано методи і форми стимулювання персоналу та елементи системи управління стимулюванням персоналу. Проаналізовано діяльність АТ «Фармак». Представлено результати діагностики системи управління системи стимулювання персоналу та обґрунтовано заходи з удосконалення стимулюванням персоналу АТ «Фармак».
The essence of personnel motivation has been revealed; the methods and forms of employee incentivization as well as the elements of the personnel motivation management system have been characterized. The activities of JSC «Farmak » have been analyzed. The results of the diagnostics of the personnel motivation management system are presented, and measures for improving the employee motivation practices at JSC «Farmak » have been substantiated.
Ідентифікація регіональних екологічних загроз як інструмент екологічного комплаєнсу в системі управління відходами
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-05-07) Зябіна, Євгенія; Сулим, Вікторія
Екологічний комплаєнс як ключовий чинник досягнення цілей сталого розвитку в бізнесі
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-05-07) Зубар, Іван; Федорчук, Катерина