Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!

З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:

  • lib.szfir@kneu.edu.ua

Нормативні документи

 

Recent Submissions

Item
Підвищення ефективності логістичної діяльності підприємства
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-12) Житніков, Максим Павлович; Zhytnikov, Maksym; Кизенко, Олена Олександрівна
У роботі розглянуто сутність, методичні підходи та особливості логістичної діяльності підприємства. Проведено аналіз основних економічних показників діяльності підприємства. Наведено основні напрямки підвищення ефективності логістичної діяльності ТОВ «Грейд-Плюс». The work examines the essence, methodological approaches, and features of the enterprise’s logistics activity. An analysis of the main economic indicators of the enterprise’s activity was carried out. The main directions for improving the efficiency of logistics activities at LLC «Grade-Plus» are presented.
Item
Обґрунтування стратегії підприємства в умовах кризи
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-13) Денисюк, Андрій Вікторович; Denysiuk, Andrii; Коцюба, Олексій Станіславович
У роботі досліджено концептуальні та методичні засади формування стратегії підприємства в умовах кризи. Проаналізовано сучасне внутрішнє та зовнішнє середовище ТОВ «СП «Мирталь». Розроблено стратегічні альтернативи, впровадження яких має покращити ефективність підприємства. The work examines the conceptual and methodological foundations of the formation of an enterprise’s strategy in crisis conditions. The modern internal and external environment of SP «Myrtal» LLC was analyzed. Strategic alternatives have been developed, the implementation of which should improve the efficiency of the enterprise.
Item
Обґрунтування проєкту формування корпоративної культури підприємства
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-13) Гуцалюк, Єлизавета Анатоліївна; Hutsaliuk, Yelyzaveta; Теплюк, Марія Анатоліївна
Дослідження фокусується на сучасних тенденціях розвитку корпоративної культури. Серед виявлених проблем досліджених у роботі – висока плинність кадрів, бідний психологічний добробут, щодо яких було запропоновано ініціативи покращення психологічного добробуту, проаналізовано їх доцільність та рентабельність. The study focuses on current trends in the development of corporate culture. Among the identified problems investigated in the work are high staff turnover, poor psychological well-being, for which initiatives to improve psychological well-being were proposed, their feasibility and profitability were analyzed.
Item
Конкурентні стратегії автомобільних компаній на глобальних ринках
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Колісник, Катерина Вадимівна; Семененко, Тетяна Михайлівна
Кваліфікаційна бакалаврська робота досліджує конкурентні стратегії автомобільних компаній на глобальних ринках, зосереджуючись на прикладі Toyota. Робота аналізує ключові характеристики діяльності Toyota, її стратегічні підходи до лідерства за витратами, диференціації та фокусування. Вивчаються можливості та загрози для світових автовиробників у сучасних умовах глобалізації. Автор робить висновки про важливість системного аналізу конкурентного середовища та надає рекомендації щодо вдосконалення стратегій Toyota, враховуючи новітні тенденції в електрифікації та автономному керуванні. Практичні рекомендації можуть бути корисними для підвищення конкурентоспроможності українських автомобільних виробників на міжнародних ринках. The qualifying bachelor's thesis examines the competitive strategies of automotive companies in global markets, focusing on the example of Toyota. The paper analyzes the key characteristics of Toyota's operations, its strategic approaches to cost leadership, differentiation and focus. Opportunities and threats for world car manufacturers in modern conditions of globalization are studied. The author draws conclusions about the importance of systemic analysis of the competitive environment and provides recommendations for improving Toyota's strategies, taking into account the latest trends in electrification and autonomous driving. Practical recommendations can be useful for increasing the competitiveness of Ukrainian automobile manufacturers on international markets.
Item
Механізми розвитку міжнародного маркетингу у сфері послуг
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-10) Ковбасюк, Владислава Павлівна; Kovbasiuk, Vladyslava; Галенко, Сергій Миколайович
Організація міжнародної маркетингової діяльності компаній залежить від низки факторів, зокрема, від інтенсивності інтернаціоналізації виробничо-комерційної і управлінської діяльності, рівня глобалізації галузі, специфіки товарного ринку і стилю управління зовнішньоекономічними операціями, а також величини компанії і структури її експортної служби. На сьогоднішній день в світі успішно функціонують різні варіанти інтернаціоналізованих організаційно-управлінських структур, доцільність і ефективність застосування яких залежить від внутрішнього потенціалу компанії та вивіреної детермінації якісних характеристик маркетингового управління в залежності від рівня інтернаціоналізації господарської діяльності. Розглянемо організаційно-функціональний механізм управління міжнародним підприємництвом і особливостям особливості його застосування в умовах інтернаціоналізації підприємницької діяльності українських підприємств. The organisation of international marketing activities of companies depends on a number of factors, including the intensity of internationalisation of production, commercial and management activities, the level of globalisation of the industry, the specifics of the commodity market and the style of management of foreign economic operations, as well as the size of the company and the structure of its export service. Today, various variants of internationalised organisational and managerial structures are successfully operating in the world, the feasibility and effectiveness of which depends on the internal potential of the company and the verified determination of the qualitative characteristics of marketing management depending on the level of internationalisation of economic activity. The article considers the organisational and functional mechanism of management of international entrepreneurship and the specific features of its application in the context of internationalisation of business activities of Ukrainian enterprises.