Освітня програма «Економічна та соціальна психологія»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Економічна та соціальна психологія» by Author "Kyrylenko, Anastasiia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Зв’язок схильності до прокрастинації та навчальної самоефективності студентів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-19) Кириленко, Анастасія Віталіївна; Kyrylenko, Anastasiia; Завірюха, Валентина ВасилівнаРобота вивчає зв'язок між прокрастинацією та навчальною самоефективністю, що є важливим для практичного використання та вирішення актуальних проблем у сфері навчання та розвитку особистості. Мета роботи полягає у вивченні зв’язку між схильністю студентів до прокрастинації та їх навчальною самоефективністю. Теоретична частина роботи складалася з аналізу джерел з визначенням явища прокрастинація та її факторів, навчальної самоефективності і вивчення робіт, де досліджувався зв’язок цих двох явищ. Наслідком прокрастинації може бути зниження навчальної самоефективності. Серед факторів, які виділяють, як чинники впливу на явище прокрастинації особливої уваги для дослідження потребують фактори зовнінішні та внутрішні. Навчальна самоефективність визначається як здатність студента до ефективного та самостійного навчання. Вона включає в себе ряд компонентів, таких як планування часу, саморегуляція, мотивація та віра у свої можливості. Практична частина роботи включала в себе проведення дослідження та аналізу отриманих результатів. Було отримано такі результати з допомогою кореляційного аналізу: виявлені обернені зв’язки між прокрастинацією та загальним показником самоефективності, субшкалою наполегливості та цілеспрямованості і субшкалою запам’ятовування навчальної інформації. Явище навчальної самоефективності тісно пов’язане з явищем прокрастинації, тому вимагає навчальна діяльність виманає більшої уваги зі сторони викладачів до підвищення залученності студентів та навчального процесу. Між показниками шкал самоефективності, прокрастинації та показником перфекціонізму значущих кореляційних зв’язків не виявлено. Розвиток та впровадження нових технологій у навчальний процес відкривають нові можливості для підвищення самоефективності студентів. Застосування адаптивного навчання, віртуальної реальності, онлайн-колаборації та соціального навчання, автоматизованого оцінювання та зворотного зв’язку, а також адаптивних електронних підручників може значно покращити якість навчання та стимулювати активну участь студентів у навчальному процесі. The work studies the relationship between procrastination and academic self-efficacy, which is important for practical use and solving current problems in the field of education and personality development. The purpose of the work is to study the relationship between students' propensity to procrastinate and their academic self-efficacy. The theoretical part of the work consisted of the analysis of sources with the definition of the phenomenon of procrastination and its factors, educational self-efficacy and the study of works where the connection between these two phenomena was investigated. The consequence of procrastination can be a decrease in academic self-efficacy. Among the factors that are singled out as factors influencing the phenomenon of procrastination, external and internal factors require special attention for research. Educational self-efficacy is defined as a student's ability to study effectively and independently. It includes a number of components such as time management, self-regulation, motivation and belief in one's abilities. The practical part of the work included research and analysis of the obtained results. The following results were obtained with the help of correlation analysis: inverse relationships were found between procrastination and the general indicator of self-efficacy, the subscale of perseverance and purposefulness, and the subscale of memorizing educational information. The phenomenon of educational self-efficacy is closely related to the phenomenon of procrastination, therefore demanding educational activities attract more attention from teachers to increase the involvement of students and the educational process.No significant correlations were found between the indicators of the scales of self-efficacy, procrastination and the indicator of perfectionism. The development and implementation of new technologies in the educational process open up new opportunities for increasing students' self-efficacy. The use of adaptive learning, virtual reality, online collaboration and social learning, automated assessment and feedback, as well as adaptive e-textbooks can significantly improve the quality of learning and stimulate active student participation in the learning process.