2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Belikov, Danylo"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Моделювання впливу активності соціальних мереж на вартість бренду(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-20) Беліков, Данило Олександрович; Belikov, Danylo; Іщук, Ярослава ВолодимирівнаОб'єкт дослідження – процес просування бренду в соціальній мережі. Предмет дослідження – методи, стратегії та інструменти дослідження просування бренду в соціальних мережах з метою підвищення його впізнаваності, популярності та взаємодії з цільовою аудиторією. Мета дослідження є аналіз впливу соціальних мереж на вартість бренду, розробка рекомендацій по збільшенню вартості брендів за допомогою соціальних мереж та прогнозування за допомогою економетричних моделів. У роботі використано такі методи дослідження: аналіз і синтез, порівняння, лінійна регресійна модель, кореляційний аналіз. За їх допомогою було проаналізовано вплив активності в соціальних мережах на поведінку споживачів. Теоретична значущість роботи полягає в удосконаленні та розвитку теоретичних положень щодо аналізу та прогнозування вартості бренду в соціальних мережах та можливих стратегіях збільшення . Методична значущість - у розробці методичних підходів до вибору та застосування інструментів прогнозування впливу активності в соціальних мережах на вартість брендів. Практична значущість отриманих результатів визначається можливістю їх використання компаніями для підвищення вартості брендів в соціальних мережах, та прийняття більш обґрунтованих управлінських рішень. The object of research is the process of brand promotion in the social network. The subject of the study is the methods, strategies and tools of promotion research of the brand in social networks in order to increase its recognition, popularity and interaction with the target audience. The purpose of the study is to analyze the impact of social networks on brand value, development of recommendations for increasing the value of brands with the help of social media networks and forecasting using econometric models. The following research methods were used in the work: analysis and synthesis, comparison, linear regression model, correlation analysis. It was with their help the influence of activity in social networks on consumer behavior is analyzed. The theoretical significance of the work lies in improvement and development theoretical provisions regarding the analysis and forecasting of brand value in social networks and possible strategies of increase. Methodological significance - in the development of methodical approaches to the selection and application of tools predicting the impact of activity in social networks on the value of brands. The practical significance of the obtained results is determined by their possibilityuse by companies to increase the value of brands in social networks, and make more informed management decisions.