Кафедра комерційної діяльності і логістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра комерційної діяльності і логістики by Author "Nashempa, Yelyzaveta"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Нашемпа, Єлизавета Анатоліївна; Nashempa, Yelyzaveta; Галиця, Ігор ОлександровичРобота присвячена темі стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Об'єктом дослідження є процеси стратегічного управління збутової діяльності виробничого підприємства ПП «Капітал-Буд сучасне будівництво». Предметом дослідження сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів, пов’язаних з дослідженням процесів управління збутовою діяльністю виробничого підприємства. Матеріалом для дослідження слугували дані фінансової звітності підприємства, методами дослідження - економічний аналіз та SWOT-аналіз. У роботі розглядаються теоретичні основи стратегічного управління (розділ 1), описується стан збутової діяльності підприємства (розділ 2), аналізуються стратегії та розробляються рекомендації щодо їх покращення (глава 3). Результатом проведеного дослідження стало виявлення ефективних підходів до управління збутом та розробка рекомендацій для ПП «Капітал-Буд сучасне будівництво». Впровадження запропонованих заходів дозволить підприємству підвищити ефективність збутової діяльності та зміцнити конкурентні позиції на ринку. The paper is devoted to the topic of strategic management of the enterprise's sales activities. The object of the study is the processes of strategic management of sales activities of the production enterprise PE «Capital-Bud Modern Construction». The subject of the study is a set of theoretical, methodological and practical approaches related to the study of the processes of managing the sales activities of a manufacturing enterprise. The material for the study was the financial statements of the enterprise, the research methods were economic analysis and SWOT analysis. The paper discusses the theoretical foundations of strategic management (Chapter 1), describes the state of the enterprise's sales activities (Chapter 2), analyzes strategies and develops recommendations for their improvement (Chapter 3). The result of the study was the identification of effective approaches to sales management and the development of recommendations for «Capital-Bud Modern Construction» PE. Implementation of the proposed measures will allow the company to increase the efficiency of its sales activities and strengthen its competitive position in the market.