Освітня програма «Міжнародні економічні відносини»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародні економічні відносини» by Author "Чужиков, Віктор Іванович"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Експортна спеціалізація у контексті інтеграції України до внутрішнього ринку ЄС(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Трєсков, Михайло Григорович; Trieskov, Mykhailo; Чужиков, Віктор ІвановичРобота аналізує експортну спеціалізацію України в контексті інтеграції до ринку ЄС. Виявлено значний потенціал у сільському господарстві, металургії, легкій промисловості та ІТ. Особлива увага приділяється спеціалізації у галузях, які відповідають попиту та стандартам ЄС. Розглядаються теорії експортної спеціалізації, такі як теорія відносної переваги та модель відкритої економіки зі спеціалізацією на експорт. Висновки акцентують на важливості структурних реформ, інновацій та диверсифікації експорту для стійкого розвитку України. The bachelor's thesis analyzes the export specialization of Ukraine in the context of integration into the EU market. Significant potential has been identified in agriculture, metallurgy, light industry and IT. Special attention is paid to specialization in industries that meet the demand and EU standards. Theories of export specialization are considered, such as the theory of relative advantage and the model of an open economy with export specialization. The conclusions emphasize the importance of structural reforms, innovations and export diversification for the sustainable development of Ukraine.Item Креативна економіка в країнах що розвиваються, (на прикладі Індії)»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Мещерякова, Наталія Павлівна; Meshcheriakova, Nataliia; Чужиков, Віктор ІвановичУ дослідженні проаналізовано особливості розвитку креативної економіки в країнах, що розвиваються, на прикладі Індії. Розглянуто методологічні підходи до вивчення креативних індустрій, їхню сутність, значення та специфіку формування. Висвітлено методику оцінювання масштабів креативної індустрії на основі показників валової доданої вартості, зайнятості та експорту креативних товарів і послуг. Досліджено тренди креативної індустрії Індії, зокрема її особливості, механізми і інструменти регулювання з боку держави. Проаналізовано конкурентні переваги Індії у цій сфері: кваліфіковану робочу силу, помірні витрати виробництва, багату культурну спадщину. Окреслено перспективи українсько-індійського співробітництва: реалізація спільних кіно-, мультиплікаційних проектів, розвиток партнерства в ІТ, геймінгу, дизайні, текстильній індустрії. Запропоновано стратегію розвитку креативної індустрії через диверсифікацію виробництва, нарощування експорту креативних послуг. The research analyzes the peculiarities of the creative economy development in developing countries, using India as an example. Methodological approaches to studying creative industries, their essence, importance, and formation specifics are considered. The methodology for assessing the scale of the creative industry based on indicators of gross value added, employment, and export of creative goods and services is highlighted. The trends of India's creative industry are investigated, including its features, mechanisms, and tools of state regulation. India's competitive advantages in this sphere are analyzed: a skilled workforce, moderate production costs, and a rich cultural heritage. Prospects for Ukrainian-Indian cooperation are outlined: implementation of joint film and animation projects, partnership development in IT, gaming, design, and textile industry. A strategy for the creative industry development through production diversification and increasing the export of creative services is proposed.Item Креативна економіка в розвинених країнах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Шаріфова, Алсу Агаївна; Sharifova, Alsu; Чужиков, Віктор ІвановичУ цій роботі розглядається сутність, особливість та генезис розвитку креативної індустрії в постіндустріальних країнах. Відповідно до поставленої мети було з’ясовано сутність та значення креативної економіки, проаналізовано еволюцію креативних моделей, визначено особливості креативної індустрії в ЄС, виявлено механізми та інструменти регулювання креативної індустрії, проаналізовано диверсифікацію співробітництва України та ЄС в креативні сфері, досліджено стратегії креативізації економіки України та визначено регіональні моделі креативного господарства. Загалом, це дослідження спрямоване на розкриття сутності креативної економіки, її значення для сучасних економічних моделей, а також аналіз еволюції творчих підходів та механізмів регулювання в цьому секторі. This thesis examines the essence, peculiarity and genesis of the development of the creative industry in post-industrial countries. In accordance with the set goal, the essence and meaning of the creative economy was clarified, the evolution of creative models was analyzed, the peculiarities of the creative industry in the EU were determined, the mechanisms and tools of the regulation of the creative industry were identified, the diversification of cooperation between Ukraine and the EU in the creative sphere was analyzed, strategies for the creation of the economy of Ukraine were investigated and regional models of creative economy are defined. In general, this thesis is aimed at revealing the essence of the creative economy, its significance for modern economic models, as well as an analysis of the evolution of creative approaches and regulatory mechanisms in this sector.Item Креативні індустрії в експортній стратегії України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Шклярук, Микита Андрійович; Shkliaruk, Mykyta; Чужиков, Віктор ІвановичВ роботі проведено детальний аналіз креативних індустрій і їх ролі у глобальній економіці. Креативні індустрії визначаються як динамічні сектори, які об'єднують культуру, мистецтво та інновації, сприяючи створенню нових економічних і соціальних цінностей. Ці індустрії переживають значну трансформацію у зв'язку з технологічними змінами. Розвиток креативних індустрій можна спостерігати через аналіз статистичних даних. Стратегія експорту Україною креативних товарів та послуг вимагає впровадження інтегрованих стратегічних підходів для підвищення їхньої ефективності. Важливість узгодження стратегій і розвиток механізмів підтримки креативних індустрій є ключовими для успішного експорту українських креативних товарів та послуг, що сприятиме економічному розвитку та підвищенню міжнародного іміджу України як культурно значущої нації. The study provides a detailed analysis of creative industries and their role in the global economy. Creative industries are defined as dynamic sectors that integrate culture, art, and innovation, contributing to the creation of new economic and social values. These industries undergo significant transformations due to technological changes. The development of creative industries can be observed through the analysis of statistical data. Ukraine's export strategy for creative goods and services requires the implementation of integrated strategic approaches to enhance their efficiency. The importance of aligning strategies and developing support mechanisms for creative industries is crucial for the successful export of Ukrainian creative goods and services, contributing to economic development and enhancing Ukraine's international image as a culturally significant nation.