Випуск
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Випуск by Author "Fedorchenko, Andrii"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль сучасного маркетингу в трансформаційних процесах вітчизняної економіки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-04-19) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrii; Федорченко, Андрей ВасильевичУ статті досліджено основні тенденції розвитку сучасної маркетингової науки та практики у світі. Визначено особливості впливу новітніх змін у характері товарної пропозиції на ринку, традиційних ролей виробників та споживачів, особливостей конкуренції на формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств в умовах глобалізації. Визначено головні підходи до формування підприємствами довготривалої споживчої цінності продукту як сучасної стратегії маркетингової діяльності в умовах ринку.