Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Author "Bojko, R."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Українець, Н. В.; Ukrainets, N.; Украинец, Н. В.; Бойко, Р. В.; Bojko, R.; Бойко, Р. В.Стаття присвячена проблемам дослідження телевізійного простору серед студентів Хмельницького національного університету та визначення найпопулярнішого та найулюбленішого каналу, з метою орієнтування на найкращий телеканал для проведення ефективної комунікаційної політики. Наводяться результати проведеного дослідження.