2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Машина, Юлія Павлівна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Глобальні детермінанти розвитку міжнародної консалтингової індустрії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Димитренко, Євген В’ячеславович; Dymytrenko, Yevhen; Машина, Юлія ПавлівнаItem Соціально-відповідальний маркетинг в діяльності глобальних технологічних компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Бородата, Ольга Олегівна; Borodata, Olha; Машина, Юлія ПавлівнаДипломна робота представляє комплексний аналіз принципів і практик соціального маркетингу в контексті діяльності глобальних технічних компаній і складається з трьох основних частин. У першому розділі розглядаються теоретичні аспекти соціально відповідального маркетингу, що включає вивчення фундаментальних концепцій і принципів соціально відповідального маркетингу, каналів комунікації та інструментів, що використовуються в соціально відповідальних маркетингових кампаніях, а також оцінку використання цифрових платформ і соціальних медіа для реалізації соціально відповідальних маркетингових стратегій. Другий розділ присвячений застосуванню принципів соціально відповідального маркетингу в діяльності Intel. Розділ містить опис соціально відповідальних маркетингових ініціатив, запроваджених компанією, і оцінює ефективність стратегій Intel щодо залучення споживачів через соціальні мережі, публікації, заходи та інші канали. У висновку наведені рекомендації щодо вдосконалення соціально відповідальних маркетингових стратегій Intel. The thesis presents a comprehensive examination of social marketing principles and practices within the context of global technical corporations and is divided into three main parts. In the first section, the theoretical aspects of socially responsible marketing are discussed. This includes an exploration of the fundamental concepts and principles of socially responsible marketing, an examination of communication channels and tools employed in socially responsible marketing campaigns, and an evaluation of the utilization of digital platforms and social media for implementing socially responsible marketing strategies. The second section focuses on the application of socially responsible marketing principles within Intel. It provides a description of the socially responsible marketing initiatives undertaken by the company and evaluates the effectiveness of Intel’s strategies in engaging consumers through social networks, publications, events, and other channels. The conclusion provides recommendations for improving Intel’s socially responsible marketing strategies.