Освітня програма «Банківський бізнес»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Банківський бізнес» by Author "Bagniuk, Yuliia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інструменти банківського маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-17) Багнюк, Юлія Олександрівна; Bagniuk, Yuliia; Нікітін, Андрій ВалерійовичВ даній кваліфікаційній роботі за допомогою методів аналізу, синтезу, порівняльного аналізу, класифікації та систематизації, графічного методу, методу інтегральної оцінки, методу графічного аналізу, розкривається тема про інструменти банківського маркетингу та їхньої значущості в наш час. В роботі визначено зміст, генезу, нормативні засади та сучасний стан інструментарію маркетингу у банку, а також розроблено рекомендації щодо його вдосконалення у банках України. In this qualification work, using methods of analysis, synthesis, comparative analysis, classification and systematization, graphic method, method of integral evaluation, method of graphic analysis, the topic of bank marketing tools and their significance in our time is revealed. The work defines the content, genesis, regulatory principles and current state of marketing tools in the bank, as well as developed recommendations for its improvement in banks of Ukraine.