Кафедра європейської економіки і бізнесу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра європейської економіки і бізнесу by Author "Korsoniuk, Oleksandr"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Позиціювання України на ринку аграрної продукції Європейського союзу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-14) Корсонюк, Олександр Петрович; Korsoniuk, Oleksandr; Вінська, Оксана ЙосипівнаДипломна робота присвячена щодо виходу економіки України з кризового стану у воєнний та повоєнний періоди. Метою роботи визначити особливості позиціювання українських аграрних товарів на ринку ЄС та напрями посилення конкурентних позицій української аграрної продукції на ньому. Методи дослідження були обраними у відповідності до вище окресленої мети та поставлених задач, з огляду на предмет і об’єкт кваліфікаційної роботи. У процесі виконання магістерської роботи використовувались наступні методи досліджень: метод системного підходу – для окреслення структуру наукового дослідження, визначено його логіки, термінологічного аналізу та формальної логіки – для вибору необхідних теорій, уточнення понятійно-категоріального апарату і визначення сутності понять «стратегія» та дефініції «позиціонування»; метод структурного аналізу – для дослідження динаміки та структури показників формування ринку аграрної продукції; графічний метод – для наглядного відображення динамічних рядів даних експорту аграрної продукції, індуктивний метод – для збору, систематизації тa обробки інформації; економіко-математичний метод – для оцінки ефективності експорту вітчизняних аграрних товарів на закордонні ринки; метод прогнозування – для здійснення прогнозу ефективності заходів щодо покращення позиціонування аграрних товарів; наукової абстракції при формулюванні висновків. The thesis is devoted to the exit of the economy of Ukraine from the crisis state in the war and post-war periods. The purpose of the work is to determine the peculiarities of the positioning of Ukrainian agricultural products on the EU market and directions for strengthening the competitive positions of Ukrainian agricultural products on it. Research methods were chosen in accordance with the above-outlined goal and set tasks, taking into account the subject and object of the qualification work. The following methods were used in the process of the master's thesis research: the method of the system approach - to outline the structure of scientific research, define its logic, terminological analysis and formal logic - to select the necessary theories, clarify the conceptual and categorical apparatus and determine the essence of the concepts «strategy» and the definition of «positioning»; the method of structural analysis - for researching the dynamics and structure of indicators of the formation of the market for agricultural products; graphic method - for visual display of dynamic data series of export of agricultural products, inductive method - for collection, systematization and processing of information; economic-mathematical method - for evaluating the efficiency of export of domestic agricultural goods to foreign markets; forecasting method - to forecast the effectiveness of measures to improve the positioning of agricultural products; scientific abstraction when formulating conclusions.