Навчально-науковий інститут «Юридичний інститут Університету»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Навчально-науковий інститут «Юридичний інститут Університету» by Author "Avdeichyk, Ivanna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Політична реклама у виборчій кампанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Авдейчик, Іванна Леонідівна; Avdeichyk, Ivanna; Науменко, Ольга МихайлівнаУ сучасному демократичному суспільстві виборчі кампанії відіграють ключову роль у формуванні політичного ландшафту та визначенні вектору розвитку держави. Політична реклама, як невід’ємний елемент виборчого процесу, стала потужним інструментом впливу на електоральні настрої та прийняття рішень громадянами. Особливої актуальності тема набуває в контексті трансформації медіапростору, диджиталізації комунікацій та стрімкого розвитку соціальних мереж, які суттєво змінюють формат і способи політичної реклами. В дослідженні розкриті основні поняття політичної реклами у виборчій кампанії. Проаналізовано історичну еволюцію та сучасні тенденції розвитку політичної реклами. Здійснено аналіз основних каналів поширення політичної реклами та їх ефективність та надано рекомендації щодо оптимізації використання політичної реклами у виборчих кампаніях. In a modern democratic society, election campaigns play a key role in shaping the political landscape and determining the state's development vector. Political advertising, as an integral element of the election process, has become a powerful tool for influencing electoral sentiments and decision-making by citizens. The topic becomes especially relevant in the context of the transformation of the media space, the digitalization of communications and the rapid development of social networks, which significantly change the format and methods of political advertising. The study reveals the main concepts of political advertising in the election campaign. The historical evolution and modern trends in the development of political advertising are analyzed. An analysis of the main channels of distribution of political advertising and their effectiveness was carried out, and recommendations were made to optimize the use of political advertising in election campaigns.