2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Author "Ковальчук, Галина Олександрівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування професійної мотивації майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-27) Сербін, Антон Васильович; Serbin, Anton; Ковальчук, Галина ОлександрівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена теоретико-методичним аспектам формування професійної мотивації майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Однією з основних передумов розвитку професійної мотивації майбутніх спеціалістів є орієнтація освітнього процесу на особистість здобувача, облік його індивідуальних особливостей, схильностей та прагнень. Тобто професійну освіту здобувачів доцільно організовувати на основі індивідуально-мотиваційного підходу, який передбачає використання різних форм навчання, орієнтованих на розвиток мотиваційних компонентів особистості. В умовах університетської освіти цьому сприятиме впровадження змішаного навчання, що поєднує традиційні та онлайн форми та методи навчання. Виявлені під час дослідження умови, методики діагностування, провідні фактори впливу на формування професійної мотивації, а також можливості та інструменти електронного навчання дадуть можливість викладачам, спираючись на систематизовану інформацію щодо мотивації здобувачів, діагностувати основні характеристики мотивації тих, кого вони навчають, та впроваджувати у власній професійній діяльності інструменти онлайн навчання, які спроможні впливати на формування професійної мотивації з врахуванням індивідуальних траєкторі The bachelor's thesis is devoted to the theoretical and methodological aspects of forming the professional motivation of future specialists in economic specialties in a blended learning environment. One of the main prerequisites for the development of professional motivation of future specialists is the orientation of the educational process to the personality of the applicant, taking into account his or her individual characteristics, inclinations and aspirations. That is, it is advisable to organize the professional education of applicants on the basis of an individual-motivational approach, which involves the use of various forms of education focused on the development of motivational components of the personality. In the context of university education, this will be facilitated by the introduction of blended learning, which combines traditional and online forms and methods of teaching. The conditions, diagnostic methods, leading factors influencing the formation of professional motivation, as well as e-learning opportunities and tools identified in the study will enable teachers, based on systematic information about the motivation of students, to diagnose the main characteristics of the motivation of those they teach and to implement online learning tools in their own professional activities that can influence the formation of professional motivation, taking into account individual trajectories.