Освітня програма «Комерційна діяльність та логістика»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Комерційна діяльність та логістика» by Author "Holovkevych, Hennadii"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Головкевич, Геннадій Вікторович; Holovkevych, Hennadii; Кудирко, Ольга ВасилівнаНа основі аналізу наукових джерел визначено вплив конкуренції на комерційну діяльність промислового підприємства. Розглянуто особливості конкурентоспроможності підприємства як показника ефективної комерційної діяльності. Наведено інструменти конкурентоспроможності підприємства, які допомагають здійснювати комерційну діяльність. Конкурентоспроможність підприємства є показником ефективної комерційної діяльності та запорукою фінансової стійкості підприємства. Наразі ведеться сувора боротьба за кожного клієнта і найчастіше вона відбувається за допомогою різноманітних маркетингових заходів. Насамперед потрібно задіювати найефективніші та найсучасніші інструменти для покращення конкурентного становища комерційного підприємства та при цьому обов'язково користуватися принципами клієнтоорієнтованості. Based on the analysis of scientific sources, the impact of competition on the commercial activity of an industrial enterprise is determined. Peculiarities of the enterprise's competitiveness as an indicator of effective commercial activity are considered. The tools of the enterprise's competitiveness, which help to carry out commercial activities, are given. The competitiveness of the enterprise is an indicator of effective commercial activity and a guarantee of the financial stability of the enterprise. Currently, there is a tough fight for each client and most often it takes place with the help of various marketing activities. First of all, it is necessary to use the most effective and modern tools to improve the competitive position of a commercial enterprise, and at the same time, it is necessary to use the principles of customer orientation.