Освітня програма «Комерційна діяльність та логістика»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Комерційна діяльність та логістика» by Author "Schotchikov, Bohdan"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-12) Счотчіков, Богдан Олександрович; Schotchikov, Bohdan; Галиця, Ігор ОлександровичПід час виконання кваліфікаційної магістерської роботи проблему було розглянути в повному обсязі. При цьому були вирішені наступні аспекти проблеми: розкрити сутність поняття «управління процесом продажу на підприємстві»; розглянуто теоретичні основи і сутність поняття управління процесом продажу на підприємстві; вивчено основні підходи до аналізу ефективності процесів продажу сучасних компаній; дослідили проблему управління процесами продажу підприємства на основі аналізу умов макро та мікросередовища; розглянуто маркетингово-економічну діагностику діяльность та розвитку ТОВ «Арітейл»; праналізовано ефективність процесів продажу підприємства; визначено ідентифікацію ключових напрямів покращення (резервів) діяльності ТОВ «Арітейл»; запропоновано комплекс заходів удосконалення процесів продажу підприємства ТОВ «Арітейл»; зроблено оцінку використання альтернативних методів продажу як основний пріоритет збутової діяльності ТОВ «Арітейл». During the performance of the qualifying master's thesis, the problem was considered in full. At the same time, the following aspects of the problem were solved: to reveal the essence of the concept of "management of the sales process at the enterprise"; the theoretical foundations and essence of the concept of management of the sales process at the enterprise are considered; the main approaches to the analysis of the effectiveness of sales processes of modern companies were studied; investigated the problem of managing the company's sales processes based on the analysis of macro and microenvironmental conditions; the marketing and economic diagnosis of the activity and development of Aritail LLC was considered; the effectiveness of the company's sales processes was analyzed; the identification of key areas of improvement (reserves) of the activities of Aritail LLC was determined; a set of measures to improve the sales processes of Aritail LLC was proposed; an assessment of the use of alternative sales methods as the main priority of the sales activity of Aritail LLC was made.