Кафедра інформаційних систем в економіці
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра інформаційних систем в економіці by Author "Demydenko, Dmytro"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка карткової Rogue-Like відеогри(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-18) Демиденко, Дмитро Вікторович; Demydenko, Dmytro; Козак, Ірина АнтонівнаМетою даного проекту є розробка карткової комп’ютерної гри у жанрі rogue-like, яка буде поєднувати елементи стратегії, пригод та випадковості. Головною метою гри є надання гравцеві можливості досліджувати випадково генеровані локації, збирати ресурси, зброю та здобувати здібності в процесі, боротися зі злочинцями та монстрами, а також розвивати свого персонажа. Дослідження жанру rogue-like: Проведено аналіз існуючих карткових комп’ютерних ігор у жанрі rogue-like, вивчено їхні особливості та механіки гри для подальшого використання в проекті.Проектування геймплею: Сформульовано основні правила гри, визначено головні механіки та інтерфейс гравця. Розроблено концепцію випадково генерованих локацій та персонажів. Описано проблеми створення геймплею та способи їх подолання. Графічний дизайн та анімація: Створено графічний дизайн інтерфейсу гравця, а також анімації для персонажів, монстрів та інших об'єктів у грі. Тестування та оптимізація: Проведено тестування гри на предмет виявлення помилок та недоліків у геймплеї. Після цього проведено оптимізацію гри для підвищення її продуктивності та стабільності. Випуск та розповсюдження: Гра розроблена для платформ PC та мобільних пристроїв. Планується розповсюдження гри через цифрові магазини та інші канали розповсюдження. Висновок: У результаті розробки карткової комп’ютерної гри у жанрі rogue-like було досягнуто успішних результатів у більшості аспектів проекту. Гра відповідає основним стандартам жанру, має цікавий геймплей та добре виглядає, що робить її привабливою для широкого кола гравців. The goal of this project is to develop a card computer game in the genre of rogue-like, which will combine elements of strategy, adventure and randomness. The main goal of the game is to allow the player to explore randomly generated locations, collect resources, weapons and gain abilities in the process, fight criminals and monsters, and develop his character. Study of the rogue-like genre: An analysis of existing card computer games in the rogue-like genre was carried out, their features and game mechanics were studied for further use in the project. Gameplay design: The basic rules of the game are formulated, the main mechanics and the player interface are defined. The concept of randomly generated locations and characters has been developed. The problems of creating gameplay and ways to overcome them are described. Graphic design and animation: Created the graphic design of the player interface, as well as animations for characters, monsters and other objects in the game. Testing and optimization: The game has been tested for bugs and flaws in the gameplay. After that, the game was optimized to improve its performance and stability. Release and Distribution: The game is developed for PC and mobile platforms. The game is planned to be distributed through digital stores and other distribution channels. Conclusion: As a result of the development of a card computer game in the rogue-like genre, successful results were achieved in most aspects of the project. The game meets the basic standards of the genre, has interesting gameplay and looks good, which makes it attractive to a wide range of players.