Ві2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Ві2022 рік by Author "Perminov, Oleksandr"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування антикризової маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Біркрафт»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-29) Пермінов, Олександр Ігорович; Perminov, Oleksandr; Востряков, Олександр ВолодимировичДосліджено теоретичні і методичні засади формування маркетингової стратегії підприємства за умов кризових викликів зовнішнього середовища, виконано діагностику зовнішнього та внутрішнього середовища діяльності ТОВ «Біркрафт», обгрунтовано пропозиції щодо розробки та впровадження антикризової маркетингової стратегії ТОВ «Біркрафт». The theoretical and methodical foundations of the formation of the marketing strategy of the enterprise under the conditions of crisis challenges of the external environment were studied, the diagnosis of the external and internal environment of the activity of «Bіrcraft» LLC was performed, the proposals for the development and implementation of the anti-crisis marketing strategy of «Bіrcraft» LLC were substantiated.