Освітня програма «Міжнародний бізнес»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародний бізнес» by Author "Koshovyi, Oleksii"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління міжнародною конкурентоспроможніст ю продукції українських підприємств на прикладі компанії «АВК»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-12) Кошовий, Олексій Васильович; Koshovyi, Oleksii; Кулик, Юрій ЄвгеновичУ першому розділі досліджується сутність міжнародної конкурентоспроможності продукції; вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на міжнародну конкурентоспроможність продукції; описано методи оцінки конкурентоспроможності продукції. У другому розділі описано господарську діяльність «АВК» та визначено стратегічне положення підприємства на світовому ринку; проаналізовано обсяги реалізації продукції «АВК» на міжнародних ринках; проведено оцінку конкурентоспроможності продукції «АВК» на міжнародному ринку. У третьому розділі розроблено шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції «АВК» на світовому ринку; описано напрямки оптимізації маркетингової діяльності компанії «АВК» на міжнародних ринках та оцінка ефективності запропонованих заходів. The first chapter explores the essence of international competitiveness of products; the influence of external and internal factors on the international competitiveness of products; methods of evaluating the competitiveness of products are described. In the second chapter, the economic activity of «AVK » is described and the strategic position of the company in the global market is determined; the volumes of sales of products of «AVK » on international markets were analyzed; an assessment of the competitiveness of the products of «AVK » on the international market was carried out. In the third chapter, ways of increasing the international competitiveness of the products of «AVK » on the global market have been developed; directions for optimizing the marketing activity of the company «AVK » on international markets and evaluating the effectiveness of the proposed measures are described.