№ 16
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 16 by Author "Husev, Yu."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Характеристика франчайзингу як інструменту реалізації стратегії підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-03-15) Гусєв, Ю. В.; Husev, Yu.; Гусев, Ю. В.Франчайзинг — це не лише форма організації бізнесу чи то комерційні взаємовідносини, а ще й інструмент реалізації стратегії, який забезпечує ефективне досягнення стратегічних цілей компанії. Можна виділити три етапи розвитку франчайзингу в світі, до яких відносяться: зародження, становлення та бурхливий розвиток франчайзингу. Франчайзинг поділяється на різні види відповідно до різних класифікаційних ознак, так, наприклад, виділяють торговий, виробничий та сервіс- франчайзинг відповідно до сфери застосування франчайзингу.