2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Honcharova, Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Комунікаційна стратегія міжнародних компаній (на прикладі Inter IKEA Systems B.V.)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Гончарова, Анна Андріївна; Honcharova, Anna; Галахова, Тетяна ОлексіївнаРобота представляє всебічний аналіз комунікаційних стратегій, прийнятих міжнародними компаніями в цифровій економіці, з особливим акцентом на INTER IKEA SYSTEMS B.V. У дослідженні розглядаються невід’ємні компоненти маркетингових комунікацій у вимірі маркетингового міксу цифрової економіки та їх стратегічного управління в міжнародних компаніях. Автор надає оцінку корпоративній культурі IKEA, і як вона є основою для міжкультурної комунікаційної стратегії, сучасних пріоритетів та викликів в комунікаційній стратегії IKEA, а також показників ефективності маркетингових комунікацій. Дослідження методологічно об’єднує теоретичні основи з прагматичним аналізом підходу IKEA, таким чином висвітлюючи еволюцію міжнародного маркетингу у відповідь на глобальні виклики. Крім того, у роботі розглядається український та міжнародний досвід інтегрованих маркетингових комунікацій, окреслюються перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах глобальних викликів. Рукопис структуровано таким чином, щоб перейти від теоретичних аспектів до практичного аналізу стратегій IKEA, завершуючи пропозиціями щодо оптимізації комунікаційних стратегій у компаніях. Автор робить висновок, що динамічний характер стратегій міжнародних маркетингових комунікацій є ключовим для стійкого успіху та стабільності міжнародних брендів у глобальному бізнес-середовищі, що швидко розвивається. The work presents a comprehensive analysis of the communication strategies adopted by international companies in the digital economy, with a particular focus on INTER IKEA SYSTEMS B.V. The study examines the integral components of marketing communications within the digital economy's marketing mix and their strategic management relevance in international corporations. The author assesses IKEA’s corporate culture and how it underpins its cross-cultural communication strategy, the contemporary priorities and challenges in IKEA’s communication strategy, and the metrics of marketing communication effectiveness. The research methodologically integrates the theoretical frameworks with a pragmatic examination of IKEA's approach, thereby highlighting the evolution of international marketing in response to global challenges. Additionally, the work delves into Ukrainian and international experiences in integrated marketing communications, outlining perspectives for the development of international marketing amidst global challenges. The manuscript is structured to transition from theoretical aspects to a practical analysis of IKEA’s strategies, concluding with suggestions for optimizing communication strategies in the companies. The author concludes that the dynamic nature of international marketing communication strategies is central to the sustained success and stability of international brands in a rapidly evolving global business environment.