Кафедра інформаційного менеджменту
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра інформаційного менеджменту by Author "Demyanenko, V. V."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Модель оптимального вибору заходів з удосконалення діяльності підприємства за результатами SWOT-аналізу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Дем'яненко, Володимир Віталійович; Demyanenko, V. V.; Демьяненко, Владимир Витальевич; Потапенко, Сергій Дмитрович; Potapenko, Serhii Dmytrovych; Потапенко, Сергей Дмитриевич; Кедровський, Георгій Олександрович; Kedrovskiy, G. A.; Кедровский, Георгий АлександровичУ статті розроблено економіко-математичну модель формування оптимального набору заходів, що направлені на підтримку сильних сторін, поліпшення слабких сторін, реалізацію можливостей і нівелювання загроз у діяльності організації.Item Оптимальне планування заходів удосконалення діяльності підприємств з урахуванням оцінок експертів у таблицях SWOT та PLIE(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Дем’яненко, Володимир Віталійович; Demyanenko, V. V.; Демьяненко, Владимир Витальевич; Потапенко, Сергій Дмитрович; Potapenko, Serhii; Потапенко, Сергей ДмитриевичОдним з актуальних методів планування діяльності організацій є метод SWOT-аналізу. Сутність даного методу полягає у формуванні матриці оцінок властивостей об’єкту дослідження, що є засобом структурування та формалізації знань про його поточний стан. Назва методу походить від слів Strengths, Weaknesses, Opportunities та Threats. Відповідно таблиця оцінок взаємодії різних факторів має назву SWOT-таблицею. Аналогічно до SWOT абревіатура від назв виразів Profit, Loss, Internal origin та External origin дає змогу перейти до таблиці PLIE, яка містить оцінки впливу відповідних факторів. За умови заповнення SWOT таблиці кожному експерту пропонується дати відповіді на запитання, які стосуються спроможності компанії скористатись поточними умовами для підвищення економічного ефекту своєї діяльності. Під час проведення SWOT-аналізу за таблицею SWOT експертом надає власну оцінку спроможності компанії використати на власну користь взаємодію сильних та слабких якостей організації з факторами що сприятливо та негативно впливають на її діяльність. Альтернативним способом проведення SWOT-аналізу є використання таблиці PLIE, яка надає експерту можливість оцінити сприятливий та негативний вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на діяльність організації. Як і для таблиці SWOT, за умови використання таблиці PLIE, кожному експерту пропонується дати відповіді на запитання, які стосуються спроможності компанії скористатись поточними умовами для підвищення економічного ефекту своєї діяльності. У статті розглядаються особливості побудови матриці SWOT, що містить експертні оцінки спільної взаємодії сприятливих можливостей та загроз на формування сильних та слабких сторін діяльності організації. Розглянуто особливості побудови матриці PLIE, що містить експертні оцінки взаємодії сприятливих та негативних факторів на фактори діяльності організації, які мають внутрішнє та зовнішнє походження Продемонстровано можливість оптимального планування витрат на підтримку діяльності компанії з урахуванням агрегованих оцінок у таблицях SWOT та PLIE відповідно. One of the most urgent methods of planning the activities of organizations is the method of SWOT analysis. The essence of this method is to form a matrix of evaluations of the properties of a research object, which is a means of structuring and formalizing knowledge about its current state. The name of the method comes from the words Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats. Accordingly, the table of estimates of the interaction of various factors is called the SWOT table. Similarly to SWOT, the abbreviation for Profit, Loss, Internal origin, and External origin gives you the option of going to a PLIE table that contains estimates of the impact of the relevant factors. Provided the SWOT table is completed, each expert is asked to provide answers to questions regarding the company’s ability to take advantage of current conditions to maximize the economic impact of its operations. During the SWOT analysis, according to the table SWOT expert gives his own assessment of the ability of the company to use for its own benefit the interaction of the strengths and weaknesses of the organization with factors that have a favorable and negative impact on its activities. An alternative way of conducting a SWOT analysis is to use the PLIE table, which enables the expert to evaluate the favorable and negative impact of external and internal factors on the organization’s activities. As with the SWOT table, subject to the use of the PLIE table, each expert is asked to answer questions regarding the company’s ability to take advantage of current conditions to maximize the economic impact of its operations. The features of SWOT matrix construction, which contain expert assessments of the joint interaction of favorable opportunities and threats to the formation of strengths and weaknesses of the organization, are considered in the article. Features of construction of PLIE matrix are considered, containing expert estimations of interaction of favorable and negative factors on factors of activity of organization having internal and external origin. Possibility of optimal planning of expenses for support of company activity is taken into account, taking into account aggregate estimates in SWOT and PLIE tables respectively.Item Системний аналіз цифрової трансформації транскордонної торгівлі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Галіцин, Володимир Костянтинович; Halitsin, Volodymyr; Галицын, Владимир Константинович; Дем’яненко, Володимир Віталійович; Demyanenko, V. V.; Демьяненко, Владимир Витальевич; Камінський, Олег Євгенович; Kaminsky, Oleg; Каминский, Олег ЕвгеньевичУ статті досліджено теоретичні засади та інструментарій формування цифрової торгівлі в сучасних умовах, із застосуванням системного підходу як методологічної бази дослідження глобальних ланцюгів вартості. Доведена центральна, інтеграційна роль цифровізації і пов’язаних з нею технологій в четвертій промислової революції. Масштаби цифровізації в світовій економіці і міжнародній торгівлі швидко наростають, а цифровий простір стає ключовим критерієм для глобальної комерції. Проаналізовано нові формати і можливості міжнародної торгівлі в умовах цифрової трансформації. Інформаційні технології знижують вартість обміну ідеями через кордони та поєднуючі різні суб’єкти в рамках ланцюжка створення вартості допомагають подолати багато обмежень, пов’язаних із залученням товарів і послуг на міжнародні ринки та прийняттям нових бізнес-моделей. Вплив нових цифрових технологій на глобальний ланцюг вартості, призвів до зниження витрат на координацію та посилення міжнародної мобільності управлінських та виробничих інновацій. Інформаційна економіка започаткувала нові комплекти товарів, послуг та ідей, що постачаються через кордони підприємствами та споживачами за допомогою фізичних пристроїв, підключених до хмарних платформ, і їх розвиток одночасно призводить до появи нових проблем внутрішньої та міжнародної торговельної політики у світі, де залишаються кордони між країнами. Метою статті є дослідження ролі нових технологій в контексті розвитку цифрової торгівлі, та виявлення деяких ключових змін, які хмарні технології та цифрова економіка вносять до процесів міжнародної торгівлі. Вибір правильного варіанту торгівельної політики дозволить краще скористатися перевагами цифрових перетворень, а також вплине на те, наскільки наша держава зможе брати участь у майбутній системі цифрової світової торгівлі. The theoretical bases and tools of digital trade formation in modern conditions are investigated in the article, using the systematic approach as a methodological basis for the study of global value chains. The central, integrative role of digitalisation and related technologies in the fourth industrial revolution has been proven. The scale of digitalization in the global economy and international trade is growing rapidly, and digital space is becoming a key criterion for global commerce. New formats and opportunities of international trade in the conditions of digital transformation are analyzed. Information technologies reduce the cost of exchanging ideas across borders and combining different actors within the value chain help overcome many of the constraints associated with bringing goods and services to international markets and adopting new business models. The impact of new digital technologies on the global value chain has led to lower costs for coordination and increased international mobility for management and product innovation. The information economy has created new sets of goods, services and ideas delivered across borders by businesses and consumers through physical devices connected to cloud platforms, and their development is simultaneously leading to new challenges for domestic and international trade policies in a world where borders between countries remain. The purpose of the article is to explore the role of digital transformation in the context of international trade development, and to identify some of the key changes that new technologies and the digital economy are making to international trade processes. Choosing the right trade policy option will allow you to better reap the benefits of digital transformation, as well as influence how much our country can participate in the future digital trade system.