Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Antonchenko, Myroslava"

Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Бренд товару в структурі мерчандайзингу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Антонченко, Мирослава Юріївна; Antonchenko, Myroslava; Антонченко, Мирослава Юрьевна
    Професійний дизайн торгових майданчиків з метою найкращого продажу товарів знає багато випадків, коли компетентний і точний підхід до бізнесу в кінцевому підсумку є першим кроком у просуванні брендів, які широко відомі сьогодні. Профессиональное оформление торговых площадок с целью лучшей продажи товаров знает множество случаев, когда грамотный и точно выверенный подход к делу являлся в конечном итоге первым шагом в продвижении брендов, широко известных на сегодняшний день.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Конкурентоспроможність і бренд товару
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-01-17) Антонченко, Мирослава Юріївна; Antonchenko, Myroslava; Антонченко, Мирослава Юрьевна
    Проблема якості і конкурентоспроможності продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Конкурентоспроможність — концентроване вираження всієї сукупності можливостей країни, будь-якого виробника створювати, випускати і збувати товари і послуги. В умовах розвинутого конкурентного ринку маркетинг стає ефективним засобом рішення проблеми якості і конкурентоспроможності товарів, випробуючи, у свою чергу, їхній зворотний вплив, що розширює або звужує його можливість. В умовах загострення конкурентної боротьби між товаровиробниками найбільш суттєвою характеристикою при оцінці конкурентоспроможності виробів стає імідж, репутація, асоціації, пов’язані з назвою продукту, які комплексно виражаються в понятті бренд продукції. Функція бренда — це активний вплив на соціально-психологічне сприйняття товару споживачами.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Система якості авіапідприємств
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Антонченко, Мирослава Юріївна; Antonchenko, Myroslava; Антонченко, Мирослава Юрьевна
    Забезпечення якості - усі заплановані і систематично здійснювані види діяльності в рамках системи якості, а також підтверджені (якщо це потрібно) заходи, необхідні для створення достатньої впевненості в тім, що об'єкт буде виконувати вимоги до якості. Quality assurance – all planned and systematic activities implemented within the quality system, and verified (if required), necessary to create sufficient confidence in the fact that the facility will fulfill requirements for quality. Обеспечение качества – это запланированные и систематически проводимые виды работ в рамках системы качества, а также мероприятия, необходимые для достаточной уверенности в том, что объект будет выполнять требования к качеству.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Сутність та значення інноваційних процесів в діяльності підприємств
    (2023-10-20) Антонченко, Мирослава Юріївна; Antonchenko, Myroslava; Антонченко, Мирослава Юрьевна

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback