Browsing by Author "Antoniuk, Kateryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Структурно-функціональні фактори розвитку міжнародного ринку туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008-02-06) Антонюк, Катерина Вікторівна; Antoniuk, Kateryna; Антонюк, Екатерина Викторовна; Поручник, Анатолій МихайловичДисертаційна робота присвячена дослідженню структурно-функціональних факторів розвитку міжнародного ринку туристичних послуг за умов глобалізації. Значну увагу приділено теоретичним основам формування та функціонування світового ринку послуг, систематизації класифікації послуг та дослідженню характеру, масштабів та новітніх тенденцій розвитку міжнародного туристичного ринку, визначенню особливостей його регулювання. У дисертації проаналізовано структурно-функціональні зміни на міжнародному ринку туристичних послуг, визначено роль та місце України у міжнародних туристичних процесах, обґрунтовано сучасний механізм підвищення конкурентоспроможності національної туристичної галузі. The dissertation is devoted to the investigation of structural-functional factors of international tourist market services development under conditions of globalization. A great importance is given to the theoretical basis of world market services formation and functioning, to the systematization of services classification and to the investigation of the nature, scales and modern trends in international tourist market development, to the definition peculiarities of its regulation. The dissertation has analysed structural-functional changes in the international tourist services market, defined the part and the place of Ukraine in international tourist process based modern ways of the growth of our national tourist industry competitiveness. Диссертационная работа посвящена исследованию структурно-функциональных факторов развития международного рынка туристических услуг в условиях глобализации. Значительное внимание в работе уделено теоретическим основам формирования и функционирования мирового рынка услуг. Рассматриваются современные подходы к таким ключевым определениям, как «услуга» и «международный рынок туристических услуг», раскрыто их авторское толкование. Предлагается также систематизированная на основе современной литературы классификация услуг, которая сокращает количество групп и отвечает международной практике их учета.