Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Averianova, Daria"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Управління комплексом маркетингу підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Авер’янова, Дар’я Олегівна; Averianova, Daria; Голіцин, Андрій Миколайович
    Управління комплексом маркетингу є стратегічним підходом до розвитку підприємства, спрямованим на задоволення потреб ринку та досягнення конкурентної переваги. Ця робота висвітлює ключові аспекти управління маркетингом, включаючи розробку маркетингового плану, дослідження ринку, позиціонування на ринку, продуктовий маркетинг, цільову аудиторію, комунікації, цінову політику, рекламу та продажі, відстеження результативності, інновації та використання CRM. Здійснення цих стратегічних кроків сприяє ефективному взаємодії з клієнтами, підвищенню свідомості про бренд, розширенню ринкової долі та досягненню стійкої конкурентоспроможності. Управління маркетингом вимагає постійного аналізу та адаптації до змін в ринкових умовах для забезпечення успішного позиціонування підприємства. Managing the marketing mix is a strategic approach to enterprise development aimed at meeting market needs and achieving competitive advantage. This paper covers the key aspects of marketing management, including developing a marketing plan, market research, market positioning, product marketing, target audience, communications, pricing, advertising and sales, performance tracking, innovation, and CRM. Implementing these strategic steps contributes to effective customer engagement, increased brand awareness, expanded market share, and sustainable competitiveness. Marketing management requires constant analysis and adaptation to changes in market conditions to ensure the successful positioning of the enterprise.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback