Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Bagniuk, Yuliia"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Інструменти банківського маркетингу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-17) Багнюк, Юлія Олександрівна; Bagniuk, Yuliia; Нікітін, Андрій Валерійович
    В даній кваліфікаційній роботі за допомогою методів аналізу, синтезу, порівняльного аналізу, класифікації та систематизації, графічного методу, методу інтегральної оцінки, методу графічного аналізу, розкривається тема про інструменти банківського маркетингу та їхньої значущості в наш час. В роботі визначено зміст, генезу, нормативні засади та сучасний стан інструментарію маркетингу у банку, а також розроблено рекомендації щодо його вдосконалення у банках України. In this qualification work, using methods of analysis, synthesis, comparative analysis, classification and systematization, graphic method, method of integral evaluation, method of graphic analysis, the topic of bank marketing tools and their significance in our time is revealed. The work defines the content, genesis, regulatory principles and current state of marketing tools in the bank, as well as developed recommendations for its improvement in banks of Ukraine.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback