Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Banshchykov, Petro"

Now showing 1 - 14 of 14
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Simulation technology in entrepreneurship education of Ukraine
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-11) Banshchykov, Petro; Банщиков, Петро Гаврилович; Банщиков, Пётр Гаврилович; Pazdrii, Vitalii; Паздрій, Віталій Ярославович; Паздрий, Виталий Ярославович
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Адаптивна бізнес-симуляція: можливості створення та перспективи використання
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-11) Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Банщиков, Пётр Гаврилович; Прохорович, Ігор В.; Prokhorovych, Ihor; Прохорович, Игорь В.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Використання менеджменту на ринку освітніх послуг
    (Мукачівський державний університет, 2024) Пономаренко, Ігор Віталійович; Ponomarenko, Ihor; Віннікова, Інна Ігорівна; Vinnikova, Inna; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro
    У статті представлено особливості розвитку ринку освітніх послуг в Україні в сучасних умовах. Розкрито негативні наслідки військових дій на навчальний процес. Значну увагу приділено дослідженню динаміки чисельності населення у вікових групах, які навчаються у різноманітних закладах освіти. Встановлено, що основну чисельність сучасних студентів у закладах вищої освіти складають представники покоління Z. Доведено необхідність формування унікальних брендів для закладів вищої освіти з метою забезпечення пізнаваності на ринку освітніх послуг та забезпечення конкурентоспроможності. Наведено основні елементи бренду, які повинні використовуватись закладами вищої освіти в процесі реалізації ефективних маркетингових стратегій. Доведено доцільність використання маркетинг-менеджменту для просування закладу вищої освіти та освітніх програм на ринку, а також забезпечення ефективності комунікацій з цільовою аудиторією. Обґрунтовано необхідність використання інструментів цифрового маркетингу в процесі управління іміджом закладу вищої освіти. The article presents the features of developing the educational services market in Ukraine in modern conditions. The negative consequences of military actions on the educational process are revealed. Considerable attention is paid to analyzing the dynamics of the population in age groups studying in various educational institutions. It is established that the main number of modern students in higher education institutions is made up of representatives of Generation Z. The importance of interaction with representatives of the Alpha generation is also emphasized, since shortly this generation will form the demand for higher education. The need to form unique brands for higher education institutions is proven to ensure recognition in the educational services market and ensure competitiveness. The main elements of the brand that higher education institutions should use in the process of implementing effective marketing strategies are presented. The feasibility of using marketing management to promote a higher education institution and educational programs in the market, as well as to ensure the effectiveness of communications with the target audience, is proven. The process of managing marketing activities is complex and includes planning based on scientifically sound principles, promoting a higher education institution and its educational programs in the market, and ensuring effective communication with the target audience. The need to use digital marketing tools in the process of managing the image of a higher education institution is substantiated. Continuously conducting a comprehensive analysis of the educational services market to identify current needs and adjust the marketing strategy following modern conditions. Using effective communication tools, particularly in the digital environment, to establish interaction with the target audience. Marketing management involves the use of relevant content that allows one to interact with the target audience in the digital environment and demonstrate the competitive advantages of the relevant higher education institution.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Водень VS енергетична криза
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-11-10) Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Банщиков, Пётр Гаврилович
    В роботі розглянуто перспективи розвитку водневої енергетики в контексті подолання кризових явищ в енергетичній сфері. The paper considers the prospects for the development of hydrogen energy in the context of overcoming the crisis in the energy sector.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Досвід запровадження дисципліни «Соціальне підприємництво» з використанням практично орієнтовного підходу до формування компетентностей через реалізацію проектів
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-05-18) Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Банщиков, Пётр Гаврилович; Паздрій, Віталій Ярославович; Pazdrii, Vitalii; Паздрий, Виталий Ярославович; Урамова, А. В.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Lukianenko, Dmytro; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Antoniuk, Larysa; Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Каленюк, Ірина Сергіївна; Kaleniuk, Iryna; Поручник, Анатолій Михайлович; Poruchnyk, Anatolii; Фролова, Тетяна Олександрівна; Frolova, Tetiana; Вавак, Тадеуш; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Беліцький, Максим; Василькова, Наталія Володимирівна; Vasylkova, Nataliia; Верденхофа, Ольга Романівна; Дроботюк, Ольга Володимирівна; Drobotiuk, Olha; Калита, Петро Якович; Калита, Тарас Петрович; Гаращук, Олена Василівна; Куценко, Віра Іванівна; Луцишин, Зоряна Орестівна; Lutsyshyn, Zoriana; Черкас, Наталія Ігорівна; Cherkas, Nataliia; Котенок, Дарія Михайлівна; Kotenok, Dariia; Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Паздрій, Віталій Ярославович; Pazdrii, Vitalii; Сандул, Марія Станіславівна; Sandul, Mariia; Стрельник, Світлана Олександрівна; Strelnyk, Svitlana; фон Розен, Вікторія Миколаївна; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Viktoriia; Циркун, Олена Ігорівна; Tsyrkun, Olena; Хлистова, Олена Сергіївна
    У колективній монографії вчених ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Вищої школи менеджменту інформаційних систем (ISMA, Латвія) та представників Української асоціації досконалості та якості за результатами фундаментального дослідження «Глобальні імперативи конкурентоспроможності національних систем вищої освіти» систематизовано методологічні засади американської, європейської та японської моделей управління якістю вищої освіти. Узагальнено кращий світовий досвід функціонування національних систем вищої освіти, їх інструментарій та механізми управління. Досліджено закономірності та особливості маркетингового, акредитаційного та профорієнтаційного компонентів формування якості у вищій освіті. На основі моделі досконалості Європейського фонду управління якістю обґрунтовано комплексні пропозиції щодо стратегічних напрямів розвитку системи управління якістю вищої освіти в Україні. Призначена для керівників закладів вищої освіти та органів державного управління, дослідників, викладачів, стpудентів та широкого загалу читачів, які цікавляться питаннями конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та її розвитком в Україні.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Конкурентні моделі управління якістю вищої освіти у XXI столітті
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Lukianenko, Dmytro; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Antoniuk, Larysa; Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Каленюк, Ірина Сергіївна; Kaleniuk, Iryna; Поручник, Анатолій Михайлович; Poruchnyk, Anatolii; Фролова, Тетяна Олександрівна; Frolova, Tetiana; Вавак, Тадеуш; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Беліцький, Максим; Василькова, Наталія Володимирівна; Vasylkova, Nataliia; Верденхофа, Ольга Романівна; Дроботюк, Ольга Володимирівна; Drobotiuk, Olha; Калита, Петро Якович; Калита, Тарас Петрович; Гаращук, Олена Василівна; Куценко, Віра Іванівна; Луцишин, Зоряна Орестівна; Lutsyshyn, Zoriana; Черкас, Наталія Ігорівна; Cherkas, Nataliia; Котенок, Дарія Михайлівна; Kotenok, Dariia; Красюк, Юлія Миколаївна; Krasiuk, Yuliia; Паздрій, Віталій Ярославович; Pazdrii, Vitalii; Сандул, Марія Станіславівна; Sandul, Mariia; Стрельник, Світлана Олександрівна; Strelnyk, Svitlana; фон Розен, Вікторія Миколаївна; Турчанінова, Вікторія Євгеніївна; Turchaninova, Viktoriia; Циркун, Олена Ігорівна; Tsyrkun, Olena; Хлистова, Олена Сергіївна
    У колективній монографії вчених ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Вищої школи менеджменту інформаційних систем (ISMA, Латвія) та представників Української асоціації досконалості та якості за результатами фундаментального дослідження «Глобальні імперативи конкурентоспроможності національних систем вищої освіти» систематизовано методологічні засади американської, європейської та японської моделей управління якістю вищої освіти. Узагальнено кращий світовий досвід функціонування національних систем вищої освіти, їх інструментарій та механізми управління. Досліджено закономірності та особливості маркетингового, акредитаційного та профорієнтаційного компонентів формування якості у вищій освіті. На основі моделі досконалості Європейського фонду управління якістю обґрунтовано комплексні пропозиції щодо стратегічних напрямів розвитку системи управління якістю вищої освіти в Україні. Призначена для керівників закладів вищої освіти та органів державного управління, дослідників, викладачів, стpудентів та широкого загалу читачів, які цікавляться питаннями конкурентоспроможності національних систем вищої освіти та її розвитком в Україні.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Концептуальні засади формування інвестиційно-екологічних стратегій
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-11-08) Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro
    Розглянуті особливості формування інвестиційно-екологічних стратегій на основі системного підходу. Акцентовано увагу на визначення змісту таких складників стратегій, як їхні сфера, ресурси, переваги та ефект в залежності від специфіки проектів та можливостей застосування різних підходів. The considered features of the formation of investment and environmental strategies based on a systemic approach. Attention is focused on determining the content of such components of strategies as their scope, resources, advantages and effect depending on the specifics of the projects and the possibilities of applying different approaches.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Особливості проведення тренінгових занять в умовах дистанційної форми навчання
    (Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-26) Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Банщиков, Пётр Гаврилович
  • No Thumbnail Available
    Item
    Особливості проведення тренінгів на основі бізнес-симуляцій в середовищі платформи Moodle
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04) Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Банщиков, Пётр Гаврилович
  • No Thumbnail Available
    Item
    Реалізація конкурентної стратегії підприємства з використанням штучного інтелекту
    (Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2024) Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Віннікова, Інна Ігорівна; Vinnikova, Inna
    У безупинному підвищенні інтенсивності конкурентної взаємодії компаній на сучасних ринках все більшу роль відіграють цифрові інструменти забезпечення досконалості та конкурентоспроможності підприємств. У статті узагальнено напрями та підходи до використання інструментарію штучного інтелекту при реалізації конкурентної стратегії бізнесової організації. ШІ стане у нагоді при лідируванні за витратами; створенні унікальної пропозиції, що виділить продукт або послугу серед конкурентів на ринку; та у задоволенні потреб цільової аудиторії краще за конкурентів. Розглянуто позитивний і негативний досвід використання ШІ при реалізації конкурентних стратегій відомих корпорацій. Проведений аналіз засвідчив широту інструментів, що використовуються, потенціал описаних підходів до цифровізації діяльності компаній і неоднозначність наслідків їх застосування в реаліях мінливого та висококонкурентного середовища. The continuous increase in the intensity of competitive interaction of companies in modern markets requires their management to take a well-founded comprehensive approach to the development and implementation of a competitive strategy. At the same time, digital tools for ensuring excellence and competitiveness of enterprises play an increasingly important role. The work summarizes the areas of use of artificial intelligence tools in the implementation of a competitive strategy of a business organization. The analysis of the possibilities of using artificial intelligence was carried out in the context of the strategies for forming a competitive advantage proposed by M. Porter. The successful implementation of the cost leadership strategy can be helped by optimizing various aspects of the enterprise's activities based on intelligent demand forecasting, automation of routine and repetitive operations, increasing the efficiency of production, marketing and advertising, improving labour management, reducing energy costs and other areas of ensuring business excellence. Artificial intelligence will also be useful in creating a unique offer that will distinguish a product or service among competitors in the market, and in meeting the needs of the target audience better than competitors. The paper examines the positive and negative experience of using artificial intelligence tools in the implementation of well-known corporations’ competitive strategies. The analysis and generalizations carried out in the work have shown the breadth of the AI tools used, the potential of the described approaches to digitalization of companies' activities and the ambiguity of the consequences of their application in the realities of a changing and highly competitive environment. This is confirmed by the positive and, in some cases, negative experience of using artificial intelligence tools in the implementation of competitive strategies of well-known corporations. Situational sets of artificial intelligence tools adapted to the scale of business, characteristics of the competitive environment, and resource capabilities of specific enterprises require further thorough study.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Розв’язання маркетингових проблем українських компаній за допомогою цифрового інструментарію
    (Університет Короля Данила, 2025-02-26) Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro
  • No Thumbnail Available
    Item
    Розроблення програми підвищення конкурентоспроможності підприємства в постіндустріальну епоху
    (Мукачівський державний університет, 2024) Барабась, Дмитро Олександрович; Barabas, Dmytro; Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Віннікова, Інна Ігорівна; Vinnikova, Inna
    Стаття присвячена специфіці розроблення програми підвищення конкурентоспроможності підприємства за постіндустріальних умов і розкриттю сфер використання цифрового інструментарію при реалізації зазначеної програми. В роботі проведена поетапна декомпозиція процесу розроблення програми підвищення конкурентоспроможності з акцентуванням на використанні цифрового інструментарію. Визначено зміст і перспективи мережевих форм організації команд для виконання програм і наведено успішні приклади їх застосування. Охарактеризовано негативний досвід реалізації програм підвищення конкурентоспроможності продуктів корпорацій Apple і Samsung у 2024 році. Продемонстровано, що функціонал штучного інтелекту та використання мережевих організаційних структур стануть у нагоді на відповідних етапах розробки та реалізації програм підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. The development of a program for the enterprise competitiveness increasing in the post-industrial era requires consideration of numerous aspects, as the changes occurring in the global business environment significantly influence corporate development strategies. Focusing on sustainable development, customer orientation and personalization, the implementation of various innovations, and new technological solutions become much more effective when supported by digital tools. The post-industrial era is characterized by a transition from traditional manufacturing processes to innovative, technological, and digital changes. The introduction of modern information technologies for automating business processes, improving management functions, and reducing costs enables companies to widely apply digital tools when developing and implementing competitive strategies and corresponding programs. The objective of this article is to characterize the processes of developing a program to enhance a company's competitiveness under post-industrial conditions and to uncover the areas of digital tool application in the implementation of these processes. The paper provides a definition of the competitiveness enhancement program as an organized set of targeted measures and outlines its features. A step-by-step decomposition of the process of developing such a program is conducted, with a focus on the use of digital tools. The content and prospects of network forms of team organization for executing competition-oriented projects or programs are defined, and successful examples of their application are presented. The negative experience of implementing competitiveness enhancement programs for products of Apple and Samsung corporations in 2024 is discussed. The article emphasizes the use of artificial intelligence functionality to strengthen companies' competitiveness. It is demonstrated that digital tools are not merely supplementary, but an effective driving force for enterprises striving to successfully adapt to the post-industrial era. The functionality of AI and the use of network organizational structures will prove beneficial at relevant stages of developing and implementing competitiveness enhancement programs for domestic enterprises.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Інструменти процесного підходу в управлінні організаціями за умов мінливого бізнес-середовища
    (Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Банщиков, Петро Гаврилович; Banshchykov, Petro; Банщиков, Пётр Гаврилович
    Розглянуто сучасні інструменти управління бізнес-процесами та можливості їхнього застування в організаціях. Акцентовано увагу на можливості швидкої адаптації системи BPM до змін у бізнес-середовищі. Представлено основні програмні засоби для ефективного використання інструментів управління бізнес-процесами. Modern business process management tools and the possibilities of their implementation in organizations are considered. Attention is focused on the possibility of quick adaptation of the BPM system to changes in the business environment. Basic software tools for effective use of business process management tools are presented.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback