Browsing by Author "Bilenchuk, Anastasiia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Посилення репутації бізнес-організації комунікаційними інструментами впливу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Біленчук, Анастасія Борисівна; Bilenchuk, Anastasiia; Верба, Вероніка АнатоліївнаМетою кваліфікаційної магістерської роботи є розробка проєкту посилення репутації ТОВ «ТК АРДІС» на основі узагальнення теоретико-методичних підходів та аналізу практики репутаційного менеджменту. Теоретичний розділ містить узагальнення теоретичних понять оцінки, управління та посилення корпоративної репутації бізнес-організацій, а також обгрунтування взаємозв’язку корпоративної репутації та бренду роботодавця. Дослідницький розділ містить комплексний аналіз стану репутаційних елементів ТОВ «ТК АРДІС» з визначеними слабкими зонами та зонами розвитку підприємства. Конструктивний розділ містить глибокозмістовний портфель проєктів в контексті розгляду одного з каналів комунікації – лекції та воркшопи. Портфель проєктів направлений на усунення однієї з ключових проблем – ускладнення процесу рекрутингу внаслідок низької впізнаваності бренду роботодавця Ardis Group, що також впливає на корпоративну репутацію. The purpose of the qualification master's work is to develop a project to strengthen the reputation of LLC "TC ARDIS" based on the generalization of theoretical and methodological approaches and analysis of reputation management practice. The theoretical section contains a generalization of the theoretical concepts of assessment, management and strengthening of corporate reputation of business organizations, as well as justification of the relationship between corporate reputation and employer brand. The research section contains a comprehensive analysis of the state of reputational elements of LLC "TC ARDIS" with the identified weak areas and areas of development of the enterprise. The constructive section contains a deeply meaningful project portfolio in the context of considering one of the communication channels - lectures and workshops. The project portfolio is aimed at eliminating one of the key problems - the complication of the recruitment process due to low brand awareness of the Ardis Group employer, which also affects the corporate reputation.