Browsing by Author "Bilonozhko, Yevgeniy"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Instrumentalism of matrimonial law of modern Ukraine and its sources(ВНЗ «Національна академія управління», 2013) Bilonozhko, Yevgeniy; Білоножко, Євгеній Павлович; Билоножко, Евгений ПавловичThe article describes the background and process of the formation of the Soviet (Ukrainian) marital and family law. Given characteristic of marriage and family law of the USSR in the early and late stage, revealed contradictory and instrumentalist approach in all stages of development, and as a consequence of ideological substantial contradictions in modern Ukrainian legislation.Item Obcość języka ojczystego (lingwistyczna identyfikacja Polaków na Ukrainie)(Інститут держави і права імені В. М. Корецького, 2013) Biłonożko, Eugeniusz; Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений ПавловичAutor rozważa problem tożsamości narodowej Polaków na Ukrainie. Wyjaśnia powody, dla których Polonia ukraińska nie włada językiem ojczystym, naświetla przyczyny regionalizacji tożsamości polskiej na Ukrainie.Item Вивчення філософії як провокація(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений ПавловичПровідним елементом сучасної культури є масовість та ілюстративність. Яскравим прикладом цього є реклама. Дуже часто викладачу філософії важко пояснити зв’язок свого предмету із реальним світом, зокрема, економікою, правом та іншими сферами суспільного життя. З огляду на це пропонуємо нижченаведені тексти як елемент інтелектуальної провокації та заохочення до вивчення філософії студентів непрофільних спеціальностей.Item «Волинь»: польська постпам’ять та українське мовчання(Рівненський державний гуманітарний університет, 2017) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений ПавловичItem Двомовність та постколоніальність(ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2017-03) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений ПавловичItem Любов – це «бути»(Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2014) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений ПавловичItem Повага, як фундамент діалогічності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-11-20) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, YevgeniyItem Радянська сім’я як форма подолання традиційної родини(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений ПавловичThis article deals with the efforts of soviet authorities to create a new model of the family. Family is a basis of life; it influences greatly the point of view of a person and his/her behavior. Totalitarianism was the main political course in the XXth century, it means that the authorities tried to control all spheres of life, the family had to be controlled, too. The soviet family politics was quite contradictory. In 1917-1933 the authorities tried to destroy the bourgeois patriarchal family model, in 1933-1956 they tried to create a new soviet type of a family, in 1969-1991 the new type of family appeared, called «patriarchal soviet family». The article highlights the new laws created by soviet authorities for the sake of making a new family type. It was legalized to get married or get divorced on the spot. Before, it had been necessary to go to the church when people got married, and since this law it became useless. These laws resulted in many divorces. The main goal of soviet authorities was to bring up a soviet person. Children were the best «material» for creating something new. That is why they said that bringing up children is not the parents’ obligation, but the country’s one. This is how the myth about Pavlik Morozov, the boy who stood against his parents, was created. This article contains a lot of interesting facts about the soviet politics. The author recommends it to everyone who is interested in the history of his/her nation.Item Філософсько-культурологічне навантаження понятійного апарату в сімейно-шлюбному законодавстві західноєвропейських демократій(ВНЗ «Національна академія управління», 2012) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений ПавловичУ статті розглянуті соціально-політичні та ідеологічні передумови змін та формування понять: «шлюб», «сім’я», «кохабітація», «партнерський союз», «подружжя» в західноєвпроейські демократичній традиції. Дана оцінка, можливої рецепції даних підходів, в умовах українського законодавства з огляду на соціальні та правові звичаї.Item Шлюбно-родині взаємини як об’єкт філософського осмислення(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2010-11-29) Білоножко, Євгеній Павлович; Bilonozhko, Yevgeniy; Билоножко, Евгений Павлович; Савчук, Микола ПетровичДисертація присвячена з’ясуванню соціально-філософських засад, у порівняльному зрізі, шлюбно-родинних взаємин. Ґрунтуючись на аналізі провідних соціально-філософських та антропологічних теорій ХХ ст. автор пропонує власне визначення термінів „шлюб”, „сім’я”, у контексті глобальних змін у економіці, суспільно-політичному, культурному та світоглядному житті західної цивілізації. Проблема досліджується на основі класифікації дослідників на два напрямки: консервативний та ліберальний. Даний поділ заснований на ставленні дослідників до явища змін у сімейному житті та трактуванні сім’ї з огляду на прокреаціонізм чи принцип буття разом (творення спільноти). Дисертаційна робота доводить, що обидва напрямки перебувають у антагоністичному ставленні один до одного та практично не виходять (і не можуть вийти) на рівень діалогу з огляду на різне визначення, чим є сім’я та шлюб. Також дані підходи стоять перед загрозою деградації до своїх крайніх проявів релятивізму (лібералізм) та утилітаризму (консерватизм). В роботі критично осмислене соціологічно-психологічне уявлення про сім’ю, яке засноване на культурному та статистичному аналізі даної сфери, з огляду на те, що такий підхід девальвує ці явища до певного соціального прояву, ігноруючи онтологічне значення сім’ї в соціальному бутті.