Browsing by Author "Boiko, Illia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Прийняття рішень в маркетингу на основі А/Б тестування(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-20) Бойко, Ілля Валерійович; Boiko, Illia; Луняк, Ірина ВікторівнаРобота присвячена дослідженню прийняття рішень в маркетингу на основі A/Б -тестування, зокрема на прикладі е-комерції. Під час дослідження було систематизовано різноманітні підходи в A/Б -тестуванні, такі як формулювання та перевірка нульової гіпотези, використання перестановочних вибірок, проаналізовано його недоліки та переваги. Практичні результати дослідження дозволяють покращити процес A/Б -тестування, зокрема виявлення факторів, які дозволяють збільшити конверсію сайту. The paper is devoted to the study of decision-making in marketing based on A/B testing, in particular, on the example of e-commerce. The study systematizes various approaches to A/B testing, such as formulating and testing the null hypothesis, using permutation samples, and analyzes its disadvantages and advantages. The practical results of the study allow improving the A/B testing process, in particular, identifying factors that can increase website conversion.