Browsing by Author "Boiko, Nataliia"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Linguistic and Communicative Aspect of Business Education in A Modern Economic University(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Bondarchuk, Larysa; Бондарчук, Лариса Михайлівна; Бондарчук, Лариса Михайловна; Boiko, Nataliia; Бойко, Наталія Олександрівна; Бойко, Наталия Александровна; Podgurska, Tamara; Подгурська, Тамара Анатоліївна; Подгурская, Тамара Анатольевна; Tovstenko, Viktoriya; Товстенко, Вікторія Ростиславівна; Товстенко, Виктория Ростиславовна; Kryvych, Nina; Кривич, Ніна Федотівна; Кривич, Нина ФедотовнаThe paper considers specific language and communication projects conducted at the Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman, which promote the humanization of business education, provide practical implementation of knowledge and skills of students of an economic university, increase professional, linguistic and cultural competencies of future professionals. Moreover, humanitarian projects are based on the interdisciplinary and cross-cultural foundations, that enriches the process of studying business disciplines, promotes intercultural ties, forms patriotic, civilizational and universal values.Item Гастрономічний туризм Закарпаття, як один з етапів повоєнного відновлення українського туризму(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03) Бойко, Наталія Олександрівна; Boiko, Nataliia; Бойко, Наталия Александровна; Висоцька, М. О.Український гастрономічний туризм має значні перспективи розвитку на ринку туристичних послуг, незважаючи на те, що наразі, не набув достатньої популярності. Сучасна ситуація в Україні надає поштовх до просування гастрономічного туризму, зокрема і на Закарпатті, оскільки цей вид туризму є не тільки складовою релакстурів, а має власні туристичні маршрути і програми. У роботі окреслено нагальні проблеми відновлення і стратегії розвитку гастрономічного туризму.Item Круїзний туризм в умовах сучасних світових викликів(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», Громадська організація «Асоціація науковців України», 2020) Бойко, Наталія Олександрівна; Boiko, Nataliia; Бойко, Наталия Александровна; Богославець, Оксана Григорівна; Bogoslavets, Oksana; Богославец, Оксана ГригорьевнаМетою дослідження є виявлення особливостей організації круїзних подорожей та значення круїзної індустрії для світової економіки. За результатами аналізу діяльності провідних круїзних холдингів відтворено їх рейтинг за часткою охоплення круїзного туристичного ринку, доходами, та внесками круїзного туризму у світову економіку. Узагальнена типологія круїзів за класами обслуговування, проведений аналіз світових круїзних компаній щодо їх спеціалізації відповідно до представленої типології. Окреслено прогнози розвитку світового круїзного флоту з 315 суден (2016 р.) до 367(2022р.). Однак, встановлено, що круїзний бізнес, у зв'язку з пандемією «COVID-19» був змушений повністю припинити тури і зазнав великих збитків. Провідні круїзні компанії втратили від 60 до 80 % вартості своїх активів. Дослідження спрямовано на визначення пріоритетних напрямів трансформації роботи круїзних компаній в умовах сучасних обмежувальних заходів пересування, пов’язаних з пандемією. Вони передбачають наступні кроки: тимчасове використання лайнерів не за прямим призначенням; зменшення завантаженості круїзних лайнерів до 40%; заохочення туристів до круїзних подорожей через трансляцію віртуальних подорожей лайнером та зниження вартості турів; розробка і впровадження протоколів безпеки на суднах, які вимагають посилений контроль за станом здоров’я членів команди та туристів, технологічні нововведення у системі вентиляції кораблів тощо. Узагальнено досвід круїзних компаній щодо розробки та впровадження зусиль, спрямованих на відродження круїзного туризму в умовах світової епідемії. Він полягає у проведенні тестових круїзів з грудня 2020 року, мета яких вбачається у перевірці ефективності протоколів безпеки, розроблених фахівцями галузі. За умов вдалого експерименту, відродження галузі планується навесні 2021 року. The aim of the study is to identify the features of cruise travel andthe importance of the cruise industry for the world economy. According to the analysis results of the activities of the leading cruise holdings, their rating was reproduced according to the share of the cruise tourism market coverage, revenues, and contributions of cruise tourism to the world economy. The typology of cruises by service classes has been generalized, the analysis of world cruise companies on their specialization according to the presented typology has been performed. The forecasts for the development of the world cruise fleet from 315 ships (2016) to 367 (2022) were drawn up. However, it was established that the cruise business, in connection with the pandemic “COVID-19” was forced to completely stop tours and suffered great losses. Leading cruise companies have lost 60 to 80% of the value of their assets. The study aims to identify priority areas for the transformation of cruise companies in the current restrictive pandemic-related travel measures.They include the following steps: temporary use of liners for other purposes; reducing the load of cruise liners to 40%; encouraging tourists to cruise travel by broadcasting virtual trips by liner and reducing the cost of tours; development and implementation of safety protocols on ships, which require enhanced control of the crew members and tourists health, technological innovations in the ventilation system of ships, etc.The experience of cruise companies has been summarized in the development and implementation of efforts aimed at reviving cruise tourism in a global epidemic. It consists of conducting test cruises from December 2020, the purpose of which is to test the effectiveness of security protocols developed byindustry experts. Under the conditions of a successful experiment, the revival ofthe industry is planned for the spring of 2021.Item Природно-рекреаційні комплекси українських Карпат(Класичний приватний університет, 2020) Ілляшенко, Інна Олегівна; Illiashenko, Inna; Ильяшенко, Инна Олеговна; Богославець, Оксана Григорівна; Bohoslavets, Oksana; Богославец, Оксана Григорьевна; Бойко, Наталія Олександрівна; Boiko, Nataliia; Бойко, Наталия АлександровнаУ статті розглядаються особливості розвитку природнорекреаційних комплексів українських Карпат. Зроблено огляд декількох популярних курортів, зокрема, для гірськолижного туризму. Висвітлено проблеми та недоліки, які заважають конкурувати з відповідними курортами Західної Європи. Гірськолижний туризм належить до спеціальних видів туризму, оскільки є комбінованим видом туризму, що включає в себе лікувально-оздоровчий, рекреаційний, спортивний аматорський та екологічний види туризму. Гірськолижний туризм є яскраво вираженим сезонним видом туризму. Крім того, він є капіталомістким і трудомістким. Гірськолижний туризм має цілу низку особливостей, які відрізняють його від інших, більш простих видів. The article considers the peculiarities of the development of natural and recreational complexes of the Ukrainian Carpathians. An overview of several popular resorts, in particular, for ski tourism. Problems and shortcomings that prevent competition with the relevant resorts of Western Europe are highlighted. Ski tourism is a special type of tourism, as it is a combined type of tourism, which includes: health, recreational, amateur sports and ecological tourism. Ski tourism is a pronounced seasonal type of tourism. In addition, it is a capital-intensive and labor-intensive type of tourism. Ski tourism has a number of features that distinguish it from other, simpler types. The rapid development of tourism, providing the necessary comfort, the organization of mass recreation of skiers, led to the creation in a number of developed countries of a huge winter recreation industry, which has taken a leading position in the national economy. Tourists are especially interested in trips to ski resorts in winter. Tourism, being one of the most profitable sectors of the world economy, is of great social and economic importance. Namely: it leads to an increase in local income, creates new jobs, develops industries related to the production of tourist services, helps in the development of social and industrial infrastructure in tourist centers, activates the centers of industries and cultural development, provides quality growth local population. The disadvantage of natural and recreational complexes of the Ukrainian Carpathians is a significant lag in the level of tourist infrastructure, level of service, quality of routes, the level of general safety of recreation and these shortcomings can not be compensated by the relatively lower cost of recreation. The development of ski resorts in our country is primarily associated with the improvement of tourist infrastructure, quality marketing and development management. The practical implementation of such a policy will provide the necessary socially, economically and environmentally oriented changes in the economy of natural and recreational complexes of the Ukrainian Carpathians. В статье рассматриваются особенности развития природнорекреационных комплексов украинских Карпат. Сделан обзор нескольких популярных курортов, в частности, для горнолыжного туризма. Освещены проблемы и недостатки, которые мешают конкурировать с соответствующими курортами Западной Европы. Горнолыжный туризм относится к специальным видам туризма, так как является комбинированным видом туризма, включающим в себя лечебно-оздоровительный, рекреационный, спортивный любительский и экологический виды туризма. Горнолыжный туризм является ярко выраженным сезонным видом туризма. Кроме того, он является капиталоемким и трудоемким. Горнолыжный туризм имеет целый ряд особенностей, которые отличают его от других, более простых видов.Item Шляхи виходу із кризи в умовах глобальних карантинних обмежень у вітчизняній туристичній сфері(Полтавська державна аграрна академія, 2021) Громоздова, Лариса Василівна; Hromozdova, Larysa; Громоздова, Лариса Васильевна; Ілляшенко, Інна Олегівна; Illiashenko, Inna; Ильяшенко, Инна Олеговна; Богославець, Оксана Григорівна; Bohoslavets, Oksana; Богославец, Оксана Григорьевна; Бойко, Наталія Олександрівна; Boiko, Nataliia; Бойко, Наталия Александровна; Маляревський, В. М.; Maliarevskyi, V.Item Івенти та краєзнавчі заходи як рекреаційний ресурс в курортно-оздоровчих закладах у післявоєнний період(Видавництво «Міленіум», 2022) Ілляшенко, Інна Олегівна; Illiashenko, Inna; Ильяшенко, Инна Олеговна; Громоздова, Лариса Василівна; Hromozdova, Larysa; Громоздова, Лариса Васильевна; Шевчук, Оксана Василівна; Shevchuk, Oksana; Шевчук, Оксана Васильевна; Бойко, Наталія Олександрівна; Boiko, Nataliia; Бойко, Наталия Александровна; Медвідь, Ганна Сергіївна; Medvid, Hanna; Медведь, Анна СергеевнаМета статті полягає в дослідженні івентів і краєзнавчих заходів як рекреаційного ресурсу в курортно-оздоровчих закладах у післявоєнний період. Методологія дослідження передбачала використання загальнонаукових методів (аналіз, синтез, конкретизація, класифікація) і спеціальних (системноструктурні дослідження, економічний аналіз). Наукова новизна отриманих результатів полягає в конкретизації змісту поняття «івент-туризм» як особливого виду туризму, що має невичерпний потенціал, вдало поєднується з іншими видами туризму та сприяє поліпшенню роботи рекреаційних і курортно-оздоровчих закладів у післявоєнний період. Висновки. Встановлено, що в основу будь-якого івенту обов’язково закладена ідея, яка приваблює туристів і є визначальним чинником їх вибору серед інших турів. івент-туризм і краєзнавчі заходи в нашій країні мають гарні перспективи, проте є умови, що стримують їх розвиток у регіонах України. Зокрема, це воєнні дії на території України, недостатньо розвинена туристична інфраструктура, дефіцит кваліфікованих кадрів в івент-індустрії, відсутність належної уваги до розробки подієвого календаря, низька ділова й інвестиційна активність міст. The purpose of the article is to study events and local history activities as a recreational resource in health resorts in the postwar period. The research methodology included the use of general scientific methods (analysis, synthesis, specification, classification) and special (system-structural research, economic analysis). The scientific novelty of the results is the concretization of the concept of «event tourism», which is considered a special type of tourism that has inexhaustible potential and successfully combines with other types of tourism and improves recreational and health facilities in the postwar period. Conclusions. It has been established that any event is based on an idea that attracts tourists and is a determining factor in their choice among other tours. Despite the prospects for the development of event tourism and local history activities in our country, we can identify a number of factors that hinder the development of this type of tourism in the regions of Ukraine. These include: hostilities in Ukraine, insufficiently developed tourist infrastructure, shortage of qualified personnel in the event industry, lack of proper attention to the development of the event calendar, low business and investment activity of cities. Event tourism in the post-war period is not only a promising segment of the world tourist market, but also a bright, multifaceted, infinitely exciting tool for promoting a dynamically developing territory. Thus, the concept of development of the regions of Ukraine in the postwar period on the basis of event tourism and local history activities is very promising, as it gives a relatively rapid and positive economic effect. Цель статьи состоит в исследовании ивентов и краеведческих мер как рекреационного ресурса в курортно-оздоровительных заведениях в послевоенный период. Методология исследования предполагала использование общенаучных методов (анализ, синтез, конкретизация, классификация) и специальных (системно-структурные исследования, экономический анализ). Научная новизна полученных результатов заключается в конкретизации понятия «ивент-туризма» как особого вида туризма, который имеет неисчерпаемый потенциал, успешно сочетается с другими видами туризма и способствует улучшению работы рекреационных и курортно-оздоровительных заведений в послевоенный период. Выводы. Установлено, что в основу любого ивента обязательно заложена идея, которая привлекает туристов и является определяющим фактором их выбора среди других туров. ивент-туризм и краеведческие мероприятия в нашей стране имеют хорошие перспективы, однако есть условия, сдерживающие их развитие в регионах Украины. В частности, это военные действия на территории Украины, недостаточно развитая туристическая инфраструктура, дефицит квалифицированных кадров в ивент-индустрии, отсутствие должного внимания к разработке событийного календаря, низкая деловая и инвестиционная активность городов.