Browsing by Author "Borodenko, Tetiana"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив банків на ринок державних цінних паперів в умовах повномасштабного вторгнення: виклики та стратегії адаптації(Західноукраїнський національний університет, 2024) Буряченко, Андрій Євгенович; Buriachenko, Andrii; Бороденко, Тетяна Миколаївна; Borodenko, TetianaItem Дистанційне навчання – невід’ємна складова навчального процесу(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-26) Бороденко, Тетяна Миколаївна; Borodenko, Tetiana; Бороденко, Татьяна НиколаевнаItem Діяльність небанківських фінансових установ на ринку фінансових послуг(Мукачівський державний університет, 2023) Бороденко, Тетяна Миколаївна; Borodenko, Tetiana; Бороденко, Татьяна Николаевна; Буряченко, Андрій Євгенович; Buriachenko, Andrii; Буряченко, Андрей Евгеньевич; Гапонюк, Микола Анатолійович; Haponiuk, Mykola; Гапонюк, Николай АнатольевичУ статті висвітлено сучасний стан розвитку ринку фінансових послуг в Україні, де основна увага зосереджена на різноманітності та значущості ролі небанківських фінансово-кредитних установ як ключових посередників у фінансовому середовищі. Акцентовано увагу на тому, що кількісно та функціонально різноманітні фінансові посередники, такі як кредитні спілки, ломбарди та фінансові компанії, відіграють важливу роль у забезпеченні фінансових послуг для учасників ринку. Детально розглядається специфіка діяльності цих установ, визначаючи різні цільові орієнтації. На основі проведеного аналізу висловлюється думка про необхідність застосування регулювання небанківських фінансових установ в Україні та впровадження широкого спектру заходів для відновлення та розвитку ринку фінансових послуг. Зазначається, що розв'язання цих проблем вимагає детального аналізу та вивчення тенденцій розвитку небанківських фінансових установ, що може стати основою для створення ефективної системи порівняльних показників ефективності їх діяльності. Зроблено акцент на тому, що ефективний розвиток кредитної діяльності в небанківському фінансовому секторі передбачає не тільки підвищення рівня захисту позичальників через удосконалення державного регулювання, але й підвищення фінансової грамотності споживачів. У цілому, стаття надає комплексний огляд сучасного стану та перспектив розвитку небанківських фінансово-кредитних установ в Україні, а також визначає ключові проблеми та напрями для досягнення стабільного та ефективного функціонування ринку фінансових послуг у майбутньому. This article highlights the current state of the financial services market in Ukraine, with a primary focus on the diversity and significance of non-banking financial institutions as key intermediaries in the financial environment. Attention is drawn to the quantitatively and functionally diverse financial intermediaries, such as credit unions, pawnshops, and financial companies, which play a crucial role in providing a variety of financial services to market participants. The specific activities of these institutions are examined in detail, identifying different target orientations. It is noted that credit unions aim to provide accessible credit to their members. Pawnshops and financial companies are oriented towards generating high profits from their credit activities. Based on the conducted analysis, the opinion is expressed regarding the necessity of applying specific approaches to regulate non-banking financial institutions in Ukraine and implementing a wide range of measures to restore and develop the financial services market. It is emphasized that addressing these issues requires a detailed analysis and study of the trends in the development of non-banking financial institutions, which can serve as a basis for creating an effective system of comparative performance indicators. The article emphasizes that the effective development of credit activities in the non-banking financial sector entails not only raising the level of borrower protection through the improvement of government regulation but also increasing the financial literacy of consumers. It is pointed out that the active application of regulatory requirements to non-banking credit institutions has led to the purification of the credit services market from inactive participants. However, the further development of this sector requires a systematic and comprehensive approach to the regulation and functioning of its aspects. The article provides an overview of the current state and prospects for the development of non-banking financial and credit institutions in Ukraine, identifying key issues and directions for the effective functioning of the financial services market in the future.Item Зелені проекти як інструмент для відбудови міст в післявоєнний період(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03) Бороденко, Тетяна Миколаївна; Borodenko, Tetiana; Бороденко, Татьяна НиколаевнаItem Комунальний транспорт в Україні в умовах воєнного стану: тарифи та забезпечення фінансової стійкості(Мукачівський державний університет, 2024) Буряченко, Андрій Євгенович; Buriachenko, Andrii; Бороденко, Тетяна Миколаївна; Borodenko, Tetiana; Захожай, Костянтин Валерійович; Zakhozhai, KostiantynУ статті розглянуто основні проблеми, які вплинули на діяльність комунальних транспортних підприємств з 2018 року. Окрім пандемії та військового вторгнення існує ряд неприйнятих евроінтеграційних законодавчих зміни, які необхідні для набуття Україною членства в ЄС та для створення можливостей для місцевих організаторів перевезень перейти на сучасні принципи замовлення та фінансування послуг громадського транспорту. Регулювання системи тарифоутворення Міністерством інфраструктури обмежує можливості місцевих органів самоврядування в інтеграції новаторських підходів у тарифоутворенні, що негативно впливає на фінансовий стан транспортних підприємств. Оскільки постійні витрати залишаються відносно не змінними, а пасажиропотік зменшується, то виникає додаткова необхідність зростання тарифів на проїзд, яка пов’язана не так зі збільшенням вартості ресурсу (наприклад електроенергії), а зі зростанням саме частки постійних витрат, які тиснуть на формування тарифу. Управління тарифоутворенням, орієнтоване на споживача, полягає в комплексному врахуванні його потреб у якісному транспортному обслуговуванні з визначеним обсягом і тривалістю. З одного боку, це дозволяє сформувати доходи, які достатні для покриття витрат на перевізну діяльність та містять інвестиційну складову для розвитку та підвищення якості транспортного обслуговування. З іншого боку, це управлінське завдання, вирішення якого сприяє позитивним наслідкам для всіх зацікавлених сторін. PEST-аналіз міського транспорту в Україні виявляє низку важливих факторів, які впливають на його функціонування та розвиток, а відповідно і на формування тарифів і на фінансову стійкість комунальних підприємств. Політична підтримка, економічна стабільність, соціальні потреби, технологічні інновації є ключовими аспектами, які необхідно враховувати для забезпечення ефективної та стійкої роботи міського транспорту в Україні. Модель забезпечення фінансової стійкості комунального транспорту в умовах воєнного стану повинна бути гнучкою та адаптивною до змін у зовнішньому середовищі. Вона має включати комплекс заходів, спрямованих на оптимізацію витрат, підвищення доходів, забезпечення державної підтримки та залучення міжнародної допомоги. In the article, the main issues that have affected the operations of municipal transport enterprises since 2018 are examined. Besides the pandemic and military invasion, there are a number of unadopted Euro-integration legislative changes necessary for Ukraine to gain EU membership and create opportunities for local transport organizers to transition to modern principles of ordering and financing public transport services. Regulation of the fare-setting system by the Ministry of Infrastructure limits the capabilities of local self-government bodies in integrating innovative approaches to fare-setting, which negatively impacts the financial condition of transport enterprises. Since fixed costs remain relatively unchanged while passenger traffic decreases, there is an additional need for fare increases, which is not so much related to the increased cost of resources (such as electricity) but to the rising proportion of fixed costs that pressure fare formation. Consumer-oriented fare management involves a comprehensive consideration of the need for quality transport services with specified volume and duration. On one hand, this allows for the formation of revenues sufficient to cover transportation activities' costs and includes an investment component for development and quality improvement of transport services. On the other hand, it is a managerial task, the solution of which promotes positive outcomes for all stakeholders. A PEST analysis of urban transport in Ukraine reveals several important factors influencing its operation and development, and consequently, fare formation and financial stability of municipal enterprises. Political support, economic stability, social needs, and technological innovations are key aspects that need to be considered to ensure effective and sustainable operation of urban transport in Ukraine. The model for ensuring the financial stability of municipal transport under martial law conditions must be flexible and adaptive to changes in the external environment. It should include a set of measures aimed at cost optimization, revenue enhancement, securing state support, and attracting international aid.Item Стале інвестування в Україні: ESG під час військового конфлікту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-18) Бороденко, Тетяна Миколаївна; Borodenko, Tetiana