Browsing by Author "Bovsh, L."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Захист інтелектуальної власності ресторанного бренду під час війни(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Бовш, Л. А.; Bovsh, L.; Міщенко, В. Р.; Mishchenko, V.Після широкомасштабного вторгнення Росії в Україну 24 лютого 2022 року, чимало міжнародних ресторанних брендів зазнали нападу з боку російського бізнесу, який намагається незаконно привласнити корпоративну ідентичність бренду у комерційних цілях. Метою дослідження стало опрацювання правових інцидентів та визначення заходів до убезпечення брендів від крадіжок інтелектуальної вартості. Фіксація правопорушень щодо інтелектуальної власності створює правовий прецедент до формування індивідуальних та спільних позовів до міжнародних судів, впровадження додаткових санкцій, зокрема обмежень через СОТ. Після закінчення війни російським правопорушникам потрібно буде відшкодувати не лише репутаційні втрати, але й фізичну шкоду та упущені комерційні вигоди брендам. Following Russia's large-scale invasion of Ukraine on February 24, 2022, many international restaurant brands have come under attack from Russian businesses attempting to misappropriate the brand's corporate identity for commercial purposes. The purpose of the study was to study legal incidents and determine measures to protect brands from theft of intellectual property. Fixation of intellectual property offenses creates a legal precedent for the formation of individual and joint lawsuits in international courts, the introduction of additional sanctions, in particular restrictions through the WTO. After the end of the war, Russian offenders will need to compensate not only for reputational losses, but also for physical damage and lost commercial benefits to brands.Item Хмарні технології в управлінні каналами дистрибуції готельних послуг(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Расулова, А. М.; Rasulova, A.; Бовш, Л. А.; Bovsh, L.; Салімон, О. М.; Salimon, O.Досліджено переваги впровадження хмарних технологій у бізнес; обґрунтовано особливості та доцільність формування ІТ-інфраструктури суб'єктів готельного бізнесу на основі хмарних технологій та сервісів, зокрема у налагодженні бізнес-процесів у системі дистрибуції готельних послуг, комунікації зі споживачами, реалізації маркетингових та інвестиційних програм The advantages of implementing cloud technologies in business are investigated; The peculiarities and expediency of forming the IT infrastructure of hotel business entities on the basis of cloud technologies and services are substantiated, in particular in establishing business processes in the system of distribution of hotel services, communication with consumers, implementation of marketing and investment programs