Browsing by Author "Braun, Daria"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегії маркетингу та просування в економіці готельно-ресторанної індустрії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-08) Дугієнко, Наталя; Duhiienko, Natalia; Браун, Дар’я; Braun, DariaДане дослідження аналізує практичні та теоретичні аспекти управлінських рішень, пов’язаних з маркетингом в готельно-ресторанному бізнесі та туризмі. Основна увага зосереджується на принципах створення та формування туристичного продукту, що базується на сучасній маркетинговій теорії та практиці управління. Також підкреслює важливість адаптації стратегій до змін у споживчих уподобаннях та тенденціях на ринку для забезпечення успішного розвитку у цій конкурентній галузі. This study analyzes the practical and theoretical aspects of marketing in the hotel and restaurant business and tourism. The main focus is on the principles of creating and forming a tourist product based on modern marketing theory and management practice. It also emphasizes the importance of adapting strategies to changes in consumer preferences and market trends to ensure successful development in this competitive industry.