Browsing by Author "Buchynska, Olena"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Peculiarities of sustainable development of enterprises in the context of digital transformation(Entrepreneurship and Sustainability Center, 2020-03) Andriushchenko, Kateryna; Андрющенко, Катерина Анатоліївна; Андрющенко, Екатерина Анатольевна; Buriachenko, Andrii; Буряченко, Андрій Євгенович; Буряченко, Андрей Евгеньевич; Rozhko, Oleksandr; Lavruk, Oksana; Skok, Pavel; Hlushchenko, Yaroslava; Muzychka, Yelyzaveta; Slavina, Nataliia; Buchynska, Olena; Kondarevych, ViktoriiaThe key elements that contribute to the digital transformation of the enterprise in the context of the cross-industrial paradigm are outlined. On the basis of the proposed elements (development factor, rate of development, quality change density, multiplication factor), and by means of mathematical modelling, the effect of capturing the digital transformation of the enterprise in the bifurcation points is calculated. The totality of the presented developments allows us to predict the development and minimization of risks associated with digital transformation in the enterprise with all the ensuing consequences (stability, dynamics, transformation and forecast of its development vectors) and conclude that with the improvement of the quality of digital transformation, the efficiency of functioning of any production increases, i.e. an increase in quality by digital transformation by n times accompanies an increase in production efficiency by at least n times.This allows to minimize risks and predict enterprise activity taking into account the vector of its development — digital transformation. Under conditions of uncertainty, the use of the model will ensure the quality of the digital transformation of the enterprise from any level of development of companies.Item Роль PR у маркетингових стратегіях для просування національних виробників(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-11-01) Бучинська, Олена Вікторівна; Buchynska, Olena; Яременко, ЄлизаветаВ ході дослідження було визначено значення та роль PR у маркетингових стратегіях для національних виробників. А саме окреслено важливість PR-кампаній у створенні позитивного іміджу бренду, залученні споживачів і зміцненні репутації. Особлива увага приділяється тому, як PR допомагає національним виробникам успішно конкурувати як на внутрішніх, так і на міжнародних ринках, використовуючи сучасні інструменти комунікацій для побудови довгострокових відносин із клієнтами. The research determined the importance and role of PR in marketing strategies for national manufacturers. Namely, the importance of PR campaigns in creating a positive brand image, attracting consumers and strengthening the reputation is outlined. Particular attention is paid to how PR helps national manufacturers to compete successfully in both domestic and international markets, using modern communication tools to build longterm relationships with customers.