Browsing by Author "Burda, Anastasia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Цифрові інстументи дистанційного навчання в системі корпоративного навчання та розвитку персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Варіс, Ірина Олександрівна; Варіс, (Волобоєва) Ірина Олександрівна; Varis, Iryna; Варис, Ирина Александровна; Кравчук, Оксана Іванівна; Kravchuk, Oksana; Кравчук, Оксана Ивановна; Бурда, Анастасія В.; Burda, AnastasiaАктуальність дослідження визначена потребою вибору оптимальних способів реалізації процесів корпоративного навчання у екстремальних умовах. Адаптація звичних для всіх інструментів опанування знань для дистанційного навчання із використанням різних методів та навчальних програм є необхідною зараз. Мета дослідження є визначення оптимальних цифрових інструментів (прикладного програмного забезпечення та онлайн платформ) для ефективної реалізації процесу корпоративного навчання та розвитку персоналу в дистанційному форматі в умовах пандемії COVID-19 та воєнного стану в Україні. Автори розглянули основні підходи до впровадження та проведення дистанційного корпоративного навчання, виділили потребу у проактивному ведення такого навчання. Дослідження узагальнює види дистанційного навчання, методи професійного навчання, основні фактори впливу на дистанційне навчання, а також основні онлайн-платформи для його навчання. Проведення опитування виділило сучасні тенденції використання дистанційного навчання в українській бізнесовій практиці та його ефективності. Результати опитування дозволили сформувати висновки про сучасну роль дистанційного навчання персоналу у сучасній бізнесовій практиці, розставити пріоритетність між формами навчання та засобами його впровадження. Висновки підтверджують, що більшість компаній в сучасних умовах націлена на утримання персоналу та підтримку його високої кваліфікації для підвищення ефективності діяльності та збереження людського ресурсу навіть під час пандемії та війни. Для цього цифрові інструменти дистанційного навчання використовуються все частіше в системі корпоративного навчання та розвитку персоналу. The need to choose the best ways to implement corporate training processes in extreme conditions determines the relevance of research. The adaptation of traditional learning tools to distance learning using various methods and training programs is relevant. The aim is to determine the optimal digital tools (software and online platforms) for the successful implementation of the corporate training process in a remote format in the conditions caused by the COVID-19 pandemic and martial law in Ukraine. The main approaches to the implementation and conduct of distance corporate training are considered and the need for its proactive management is highlighted. The study summarizes the types of training, vocational training methods, the main factors influencing distance learning, and online training platforms. The survey highlighted current trends in the use of distance learning in Ukrainian business practice and its effectiveness. The survey results made it possible to draw a conclusion about the current role of distance personnel learning in business practices, as well as to determine the priority of forms of training and means of its implementation. The data obtained confirm that most companies in modern world are focused on retaining staff and maintaining their high skills to improve efficiency and conserve human resources even during a pandemic and war. Digital distance learning tools should be increasingly used in the corporate training and development system.