Browsing by Author "Chervinska, Larysa"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item З досвіду навчання написанню ділової документації на заняттях з фахової англійської мови в економічному ЗВО(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Червінська, Лариса Михайлівна; Chervinska, Larysa; Червинская, Лариса Михайловна; Василенко, Ірина Олександрівна; Vasylenko, Iryna; Василенко, Ирина АлександровнаСтаття розглядає деякі аспекти розвитку навичок написання ділової звітності на старших курсах за програмою Фахова англійська мова. Аналізуються методики написання ділових звітів в контексті розвитку навичок ділового письма у здобувачів старших курсів. Крім того в статті розглядаються найбільш вживані типи ділової звітності. The article analyzes certain aspects of writing business reports in the course of the English language for senior students specializing in economics. The methodology of writing official business reports in the context of formal writing skills development for senior students is analyzed. The most frequently used types of formal business reports are reviewed as well.Item З досвіду професійно-орієнтованого навчання англійській мові в економічному ВНЗ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-04-21) Червінська, Лариса Михайлівна; Chervinska, Larysa; Червинская, Лариса МихайловнаСтаття аналізує особливості особистісного підходу до навчання фаховій англійській мові в економічному ВНЗ. Розглядаються проблеми мовної підготовки майбутніх спеціалістів та формування мовної компетенції. The article analyses certain aspects of individual approach to the learning process of professional English at the economic universities. The problems of the acquiring of the professional English competence are analysed.Item Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти в процесі навчання фаховій англійській мові в економічному ВНЗ(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-04-27) Червінська, Лариса Михайлівна; Chervinska, Larysa; Червинская, Лариса МихайловнаСтаття розглядає проблеми організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання, викликаного воєнним станом в Україні. Автор статті аналізує функції самостійної роботи та специфіку її виконання в умовах онлайн та асинхронного навчання фаховій англійській мові та способи їх реалізації. The article envisages the problems of the organization of self-educational activities for the higher education students under the distant learning conditions due to the war situation in Ukraine. The author analyses the functions of the self-educational activities and specifies the aspects of its realization in the terms of online and distant learning of the professional English language.Item Стимулюючі складові процесу аудіювання на заняттях з іноземної мови(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-04-25) Василенко, Ірина Олександрівна; Vasylenko, Iryna; Василенко, Ирина Александровна; Червінська, Лариса Михайлівна; Chervinska, Larysa; Червинская, Лариса МихайловнаПредметом розгляду статті є питання ефективного розвитку навичок аудіювання та усного мовлення у студентів. Розглядаються певні стимулюючі складові процесу аудіювання, які відіграють критичну роль у поліпшенні навичок слухання. Досліджуються певні етапи для створення в аудиторії атмосфери інтерактивної діяльності та активізації навичок аудіювання та усного мовлення. Вивчається вплив процесу аудіювання на різні складові вивчення іноземної мови, такі як вимова, розуміння мовлення на слух, розширення словникового запасу та вивчення культурних аспектів. The subject of the article is the issue of effective development of students’ listening and speaking skills. Certain stimulating components of the listening process are considered, which play a crucial role in improving listening skills. Certain stages are studied to create an atmosphere of interactive activity in the classroom and to activate listening and speaking skills. The impact of the listening process on various components of foreign language learning, such as pronunciation, listening comprehension, vocabulary expanding and cultural aspects, is studied.