Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Chmil, Oleksandra"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Система управління взаємодією з клієнтами на підприємстві
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Чміль, Олександра Олександрівна; Chmil, Oleksandra; Шафалюк, Олександр Казимирович
    Управління взаємодією з клієнтами (CRM) стає все більш важливим для сучасних підприємств, оскільки воно допомагає вибудовувати міцні стосунки з клієнтами, збільшувати обсяг продажів та підвищувати прибуток. Ця кваліфікаційна бакалаврська робота досліджує систему CRM на підприємстві «Keller & Kalmbach» GmbH. Метою роботи є виявлення необхідних та перспективних заходів удосконалення CRM-системи на підприємстві. В ході написання було проведено теоретичне та практичне дослідження, яке дозволило розробити комплекс заходів для покращення CRM-системи «Keller & Kalmbach» GmbH. Впровадження цих заходів дозволить підприємству підвищити обсяг продажів, покращити обслуговування клієнтів, зменшити витрати та зробити свою діяльність більш стійкою. Customer relationship management (CRM) is becoming increasingly important for modern businesses, as it helps to build strong customer relationships, increase sales, and boost profits. This bachelor's thesis investigates the CRM system at «Keller & Kalmbach» GmbH. The aim of the thesis is to identify the necessary and promising measures for improving the CRM system at the company. In the course of the research, theoretical and practical studies were conducted, which allowed to develop a set of measures to improve the CRM system of «Keller & Kalmbach» GmbH. The implementation of these measures will allow the company to increase sales, improve customer service, reduce costs and make its business more sustainable.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback