Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Demianenko, Bohdana"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження: засади методології
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-10) Дем’яненко, Богдана Сергіївна; Demianenko, Bohdana
    При проведенні маркетингових досліджень актуальним питанням є методологія. В рамках даної наукової роботи ми розглянемо такі підходи як системний аналіз, комплексний підхід, програмно-цільове планування, прогнозно-аналітичні методи і моделі. In conducting marketing research, the topical issue is methodology. In this research, we will consider such approaches as systems analysis, integrated approach, program-target planning, forecasting, and analytical methods and models.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback