Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Dendeberia, Daryna"

Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Вдосконалення систем підтримки та просування національного експорту
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Дендеберя, Дарина Олександрівна; Dendeberia, Daryna; Яценко, Ольга Миколаївна
    У дипломній роботі проаналізовано теоретичні засади та особливості експорту, інструменти підтримки та просування експорту, методи та критерії оцінки ефективності системи підтримки експорту. Окрему частину дипломної роботи присвячено аналізу сучасних конкурентоспроможних моделей розвитку експорту, структурних змін у світовій торгівлі, особливостей торговельної політики України та системи підтримки та просування експорту. Автор визначає вплив цих складових на економіку України. Систему підтримки та просування експорту в Україні необхідно зробити більш ефективною. У роботі сформульовано рекомендації для експортерів на цільових ринках, запропоновано модернізацію експортної стратегії України та шляхи підвищення ефективності національної моделі підтримки та просування експорту. The thesis analyses the theoretical foundations and features of exports, export instruments, methods and criteria for assessing the effectiveness of the export support system. A separate part of the thesis is devoted to the analysis of modern competitive models of export development, structural changes in world trade, peculiarities of Ukraine's trade policy and the system of export support and promotion. The author determines the impact of these components on the Ukrainian economy. The system of export support and promotion in Ukraine needs to be made more efficient. The thesis formulates recommendations for exporters in target markets, proposes modernisation of Ukraine’s export strategy and ways to improve the efficiency of the national model of export support and promotion.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Економічна дипломатія в глобальній економіці та просуванні економічних інтересів України
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Дендеберя, Дарина Олександрівна; Dendeberia, Daryna; Цвєтков, Олександр Глібович
    Під час дослідження було систематизовано різноманітні підходи до трактування категорії «економічна дипломатія», було проаналізовано основні теоретичні аспекти та особливості цієї категорії, а також практична реалізація економічної дипломатії. Було виявлено зв’язок між державними структурами, бізнесом та громадянським суспільством у сфері економічної дипломатії. Практичні результати дослідження полягають у виявленні шляхів підвищення ефективності економічної дипломатії. Також в окремому розділі було окреслено сутність національних економічних інтересів та роль економічних інтересів в економічній дипломатії на практиці. Практичне значення мають розроблені рекомендації щодо покращення ефективності економічної дипломатії як у світі, так і в Україні, а також рекомендації щодо трансформації національних економічних інтересів України. Результати дослідження можуть бути використаними як для корпоративного рівня (компаній) для кращого розуміння процесу економічної дипломатії в цілому та взаємозв’язку бізнесу та держави, а також – на державному рівні для аналізу перешкод та рекомендацій щодо покращення ефективності економічної дипломатії та переорієнтації на нову стратегію національних економічних інтересів України. The work analyses the theoretical basis and features of economic diplomacy, which is aimed at achieving national economic interests and establishing international relations and positions in the world. The author analyzes the works of domestic and foreign scientists, world events of international economic relations between countries and their results. The author made an attempt to reveal the cooperation of state bodies, business and the public environment. A separate part of the work is devoted to the national economic interests of Ukraine. The author defines their essence for Ukraine and their role for economic diplomacy. After conducting this research the author came to the conclusion that the existing domestic practice of economic diplomacy needs to improve its effectiveness. Ukraine needs to make some adjustments in the strategy of economic diplomacy and promotion of economic interests. Based on the author’s work, recommendations were formulated for increasing the efficiency of economic diplomacy in the global economy, as well as for transforming the mechanism of promoting economic interests. The author made an attempt to identify certain obstacles to the effective activity of the diplomatic component in the economic sphere.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Стратегування поведінки експортерів на цільових світових ринках
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Яценко, Олександр Миколайович; Yatsenko, Oleksandr; Яценко, Oльга Миколаївна; Yatsenko, Olha; Дендеберя, Дарина Олександрівна; Dendeberia, Daryna
    Міжнародна торгівля є важливою складовою економічного зростання, саме тому важливим аспектом є пошук ефективного виходу на міжнародні ринки, що принесе позитивні результати як в короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі. В дослідженні обґрунтовані рекомендації щодо виходу експортерів на міжнародні ринки, оскільки це підвищує економічний розвиток та позиції країни у світовому господарстві. Нині питання виходу на міжнародний ринок тісно пов’язане з інструментами підтримки та просування експорту, оскільки на ринку присутня висока конкуренція. В дослідженні було виділено економічні та додатково стимулювальні інструменти просування експорту. Перші включають в себе фінансові та податкові інструменти, а другі зумовлені використанням адміністративних та маркетингових заходів. В дослідженні значна увага приділяється аналізу світових тенденцій щодо експорту товарів; визначенню методів та показників оцінки ефективності системи підтримки експорту, що дає змогу країнам виміряти вплив діяльності з підтримки та просування експорту, адже дієвість інструментів різниться за країнами, на що впливає ряд факторів. В дослідженні акцентовано увагу, що з моменту початку повномасштабного вторгнення українські експортери стикаються з багатьма викликами, саме тому питання ефективного стратегування є першочерговим для розвитку країни і суб’єктів господарювання. Однією з найбільших проблем в експорті України є дисбаланси зовнішньої торгівлі: високий обсяг експорту сировинної продукції та значна кількість імпортованої продукції з доданою вартістю, саме тому питання підтримки та просування експорту є наразі таким актуальним. В дослідженні обґрунтовано і обрано ключові регіони для українського експорту: європейський, азійський, американський, африканський, регіони Австралії та Океанії. Вибір регіонів зумовлений стратегією диверсифікації ринків експорту. Україні вже зараз необхідно знижувати ризики у сфері міжнародної торгівлі, щоб уникнути ризиків, які можуть виникнути під час вступу до Європейського Союзу, адже наші національні економічні інтереси тісно переплітаються з іншими країнами цього інтеграційного об’єднання. Рекомендації, надані українським експортерам, були адаптовані до певних умов і частин регіону, які мають специфічні особливості. Обґрунтовуючи вихід суб’єктів господарювання на ринок конкретного регіону, в дослідженні було визначено і аргументовано перспективні сектори національної економіки, зважаючи на поствійськову важливість цієї галузі для держави. International trade is an important component of economic growth, so it is important to find an effective way to enter international markets that will bring positive results in both the short and long term. The study provides recommendations on how exporters should enter international markets, as exports enhance economic development and a country’s position in the global economy. Nowadays, the issue of entering the international market is closely related to the tools for supporting and promoting exports, as the market is highly competitive. The article identifies economic and additional incentive instruments for export promotion. Economic instruments include financial and tax instruments, while additional incentives are based on the use of administrative and marketing measures. An important part of the work is the analysis of global trends in commodity exports, which make it clear the importance of specific commodity sectors. The study also includes methods and indicators for assessing the effectiveness of the export support system, which allows countries to measure the impact of export support and promotion activities, as the effectiveness of instruments for one country will not always have the same effectiveness in another country. Since the start of the full-scale invasion, Ukrainian exporters have faced many challenges, which is why effective strategy is of paramount importance for the country’s development. One of the biggest problems in Ukraine’s exports is the high volume of raw material exports and the high number of imported value-added products, which is why the issue of export support and promotion is a relevant topic of research. The key regions for Ukrainian exports were selected in this study: European, Asian, American, African, Australian and Oceania. The choice of regions is based on the strategy of diversifying export markets. Ukraine already needs to minimise risks in international trade in order to avoid risks that may arise when it joins the European Union, as our national economic interests closely overlap with other countries of this integration association. The recommendations provided to Ukrainian exporters have been adapted to specific parts of the region that have certain peculiarities. At the end of the description of important aspects for entering the market of a particular region, promising sectors have been suggested based on the importance of this industry for the country or region.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback