Browsing by Author "Didus, Kateryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегменту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-08) Сагайдак, Михайло Петрович; Sahaidak, Mykhailo; Дідус, Катерина; Didus, KaterynaУ цій роботі розглянуто питання удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегменту на прикладі Moët Hennessy Louis Vuitton SE. Зокрема, проаналізовано підходи до розуміння цільової аудиторії, інновації у продукції та її просуванні, ефективної комунікації та стратегічного партнерства. This work examines the issue of improving the marketing strategy of a premium segment business organization using the example of Moët Hennessy Louis Vuitton SE. In particular, the approaches to understanding the target audience, innovation in products and their promotion, effective communication and strategic partnership were analyzed.