Browsing by Author "Didyk, Yelyzaveta"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінювання персоналу в організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Дідик, Єлизавета Віталіївна; Didyk, Yelyzaveta; Білик, Ольга МиколаївнаЯк свідчать результати дослідження теорії та прогресивних практик становлення ефективної системи управління персоналом, впровадження передових методів оцінювання персоналу має стратегічно важливе значення для компанії. Це позитивно позначається на зростанні ефективності праці та реалізації потенціалу працівників, а також дозволяє підвищити мотивацію працівників та посилити формування та реалізацію стратегії його розвитку. При цьому оцінювання персоналу слід розглядати як процес за допомогою якого виявляється ступінь відповідності якостей працівника, його трудової поведінки, результатів діяльності певним вимогам. Значення оцінювання персоналу особливо відчутне на підприємствах сфери послуг, де до функцій і завдань працівників додається позивний вплив на формування комунікаційних зв’язків та посилення лояльності споживачів до послуг підприємства. Це в свою чергу вимагає впровадження цілого комплексу різноманітних методів оцінювання персоналу у практику діяльності підприємств. According to the results of research on the theory and progressive practices of establishing an effective personnel management system, the introduction of advanced methods of personnel evaluation is strategically important for the company. This has a positive effect on increasing work efficiency and realizing the potential of employees, as well as increasing employee motivation and strengthening the formation and implementation of its development strategy. In this case, staff evaluation should be considered as a process by which the degree of compliance of the employee's qualities, his work behavior, performance to certain requirements. The importance of personnel evaluation is especially noticeable in service enterprises, where the functions and tasks of employees have a positive impact on the formation of communication links and increase consumer loyalty to the services of the enterprise. This, in turn, requires the introduction of a set of different methods of personnel evaluation in the practice of enterprises.