Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Dotsenko, Olena"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Маркетинг послуг у глобальному цифровому середовищі
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Доценко, Олена Юріївна; Dotsenko, Olena; Циганкова, Тетяна Михайлівна
    У дипломі досліджено цифровий маркетинг послуг на міжнародній арені. Перший розділ присвячений теоретичній базі, де розкриті сутності понять міжнародні послуги, цифровий маркетинг, цифрові інструменти. Визначені та охарактеризовані сучасні інструменти цифрового маркетингу. У другому розділі проаналізований світовий досвід використання цифрових інструментів маркетингу. Розглянуто місце України у рейтингу світового експорту послуг, проаналізована зовнішня торгівля послугами, досліджено найбільш використовувані цифрові інструменти в Україні. Досліджена маркетингова діяльність ТОВ «АДРЕНАЛІН ДРАЙВ» та складений SWOT-аналіз. У третьому розділі сформовані рекомендації та запропоновані шляхи вдосконалення цифрової маркетингової стратегії компанії. The diploma examines the digital marketing of services in the international arena. The first chapter is devoted to the theoretical base, where the essences of the concepts of international services, digital marketing, and digital tools are revealed. Modern digital marketing tools are defined and characterized. The second chapter analyzes the global experience of using digital marketing tools. Ukraine’s place in the ranking of world exports of services was considered, foreign trade in services was analyzed, and the most used digital tools in Ukraine were studied. Researched marketing activity of «ADRENALIN DRIVE» LLC and prepared SWOT analysis. In the third section, recommendations are made and ways to improve the company’s digital marketing strategy are proposed.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback