Browsing by Author "Dovhenko, Yana"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Методологія оцінки економічної безпеки підприємництва на різних рівнях ієрархії управління економікою(Видавництво «Міленіум», 2022) Громоздова, Лариса Василівна; Hromozdova, Larysa; Громоздова, Лариса Васильевна; Ілляшенко, Інна Олегівна; Illiashenko, Inna; Ильяшенко, Инна Олеговна; Довгенко, Яна Олексіївна; Dovhenko, Yana; Довгенко, Яна Алексеевна; Царук, Володимир Васильович; Tsaruk, Volodymyr; Царук, Владимир Васильевич; Юрченко, Крістіна Михайлівна; Yurchenko, Kristina; Юрченко, Кристина МихайловнаМета статті полягає у визначенні методичних підходів, методів і методології оцінки, прийнятних для аналізу економічної безпеки підприємництва. Методологія дослідження базується на використанні загальнонаукових і специфічних методів, зокрема: аналізу та синтезу, індукції і дедукції, моделювання, систематизації та узагальнення. Наукова новизна отриманих результатів полягає в обґрунтуванні взаємообумовленості та рівня понять економічної безпеки підприємницької діяльності, підприємства та підприємництва як сектору економіки. Висновки. В умовах ринкової трансформації економіки модель зміцнення економічної безпеки (на всіх рівнях ієрархії управління) варто формувати на засадах забезпечення нарощування потенціалу економічної безпеки, обґрунтування пріоритетів економічного розвитку в умовах обмеженості ресурсів. методичні підходи (засади) оцінки рівня економічної безпеки підприємництва мають характеризувати наявний її рівень, імовірність настання небажаних загрозливих щодо життєздатності підприємництва змін. The purpose of the article is to determine the methodological approaches, methods and methodology of assessment that are acceptable for assessing the economic security of entrepreneurship. The research methodology is based on the use of general scientific and specific methods, in particular: analysis and synthesis, induction and deduction, modeling, systematization and generalization. The scientific novelty of the obtained results lies in the substantiated interdependence and level of concepts of economic security of business, enterprise and entrepreneurship as a sector of the economy. The article substantiates the view of economic security as a scientific category, considers the mega, macro, meso and micro levels of economic security. Threats to the economic security of entrepreneurship in Ukraine have been identified. The dependence of economic security of entrepreneurship on economic, social, political, historical, technological, psychological, religious and other factors of society development has been clarified. Different approaches to the understanding of «economic security» have been studied, which made it possible to systematize all directions in line with the two main ones: philosophical and organizational approach. Conclusions. In the conditions of market transformation of the economy, the model of strengthening economic security (at all levels of the management hierarchy) should be formed on the basis of building the potential of economic security, justifying the priorities of economic development in resource constraints. Methodological approaches (principles) for assessing the level of economic security of entrepreneurship should characterize its existing level, the likelihood of undesirable changes threatening the viability of entrepreneurship. Цель статьи состоит в определении методических подходов, методов и методологии оценки, приемлемых для анализа экономической безопасности предпринимательства. Методология исследования базируется на использовании общенаучных и специфических методов, в частности: анализа и синтеза, индукции и дедукции, моделирования, систематизации и обобщения. Научная новизна полученных результатов заключается в обосновании взаимообусловленности и уровня понятий экономической безопасности предпринимательской деятельности, предприятия и предпринимательства как сектора экономики. Выводы. В условиях рыночной трансформации экономики модель укрепления экономической безопасности (на всех уровнях иерархии управления) следует формировать на основе обеспечения наращивания потенциала экономической безопасности, обоснования приоритетов экономического развития в условиях ограниченности ресурсов.Item Наукові дослідження впливу психологічних чинників на ефективність комунікативних стратегій в маркетигу інновацій(Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук із державного управління», 2023) Писаренко, Надія Василівна; Pysarenko, Nadiia; Громоздова, Лариса Василівна; Hromozdova, Larysa; Громоздова, Лариса Васильевна; Буткевич, Оксана Вікторівна; Butkevych, Oksana; Довгенко, Яна Олексіївна; Dovhenko, Yana; Дербеньова, Яна Валеріївна; Derbenova, Yana; Артеменко, Антоніна Іванівна; Artemenko, Antonina; Артеменко, Антонина ИвановнаУ статті дocлiджено теoретичні заcади маркетингових комунікацій підприємств із зовнішнім середовищем. Розглянуто підходи різних вчених до змістовної сутності категорії «комунікація», що є основою для всіх сфер ринкової діяльності. Комунікації у різних своїх формах пронизують усі сфери людської діяльності, включаючи і сферу економічної активності, і являють собою необхідні, фундаментальні умови, що підтримують існування і розвиток сучасних економічних систем. Узагальнено поняття «комунікації на рівні підприємства» як одного з чотирьох елементів маркетинг-міксу. Майже усі підприємства повинні доводити до споживачів необхідну інформацію шляхом комунікацій. Вчасні та якісні комунікації сприяють доведенню до користувача інформації щодо розробки та виведення продукції на ринок, її основних рисах, можливостях, новаціях тощо. Перелічено основні компоненти маркетингової комунікації. Основними компонентами маркетингових комунікацій є: суб'єкти, об'єкти комунікації, предмет, засоби, мета, задачі та ефекти від їх використання. Виділено ключові характеристики процесу маркетингових комунікацій, до числа яких віднесено зростання ролі інноваційних факторів в управлінні підприємством, активна участь споживачів у формуванні ринків тощо. Також визначено завдання маркетингових комунікацій підприємства. Основними завданнями маркетингових комунікацій є: створення престижного іміджу виробника, надання інформації про пропозиції, забезпечення зворотного зв’язку з покупцем тощо. Узагальнено сутність комунікацій на рівні підприємства. Проведене дослідження показало, що маркетингові комунікації підприємства охоплюють цілісний комплекс особових і безособових взаємозв'язків, направлених на покупця з метою донесення до цільової аудиторії основних конкурентних переваг. У статті узагальнено теоретико-методологічні підходи щодо формування комунікативних стратегій в маркетингу інновацій, проаналізовано значимі моделі комунікації, виокремлено психологічні та соціально-психологічні чинники, що впливають на ефективність комунікативних стратегій, наведено приклад дослідження психологічних особливостей формування позитивних уявлень про інновації у сфері інвестицій. The article examines the theoretical objectives of marketing communications of enterprises with the external environment. The approaches of various scientists to the meaningful essence of the "communication" category, which is the basis for all spheres of market activity, are considered. Communications in their various forms permeate all spheres of human activity, including the sphere of economic activity, and represent the necessary, fundamental conditions that support the existence and development of modern economic systems. The concept of "communication at the enterprise level" as one of the four elements of the marketing mix is generalized. Almost all businesses must communicate the necessary information to consumers. Timely and high-quality communications contribute to the delivery of information to the user about the development and introduction of products to the market, their main features, opportunities, innovations, etc. The main components of marketing communication are listed. The main components of marketing communications are: subjects, objects of communication, subject, means, purpose, tasks and effects of their use. The key characteristics of the process of marketing communications are highlighted, which include the growth of the role of innovative factors in enterprise management, active participation of consumers in the formation of markets, etc. The task of marketing communications of the enterprise is also defined. The main tasks of marketing communications are: creating a prestigious image of the manufacturer, providing information about offers, providing feedback to the buyer, etc. The essence of communications at the enterprise level is summarized. The conducted research showed that the marketing communications of the enterprise encompass a complete complex of personal and impersonal relationships directed at the buyer with the aim of conveying the main competitive advantages to the target audience. The article summarizes theoretical and methodological approaches to the formation of communicative strategies in the marketing of innovations, analyzes significant communication models, singles out psychological and socio-psychological factors that affect the effectiveness of communicative strategies, gives an example of the study of psychological features of the formation of positive ideas about innovations in the field of investments.