Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Dovhopola, Anastasiia"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Дистанційне обслуговування клієнтів банку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-21) Довгопола, Анастасія Євгенівна; Dovhopola, Anastasiia; Білошапка, Вікторія Степанівна
    Тема дистанційного обслуговування клієнтів банку є дуже актуальною, коли швидкість життя постійно зростає. Цей процес призводить до змін у способах взаємодії між клієнтами та банками, оскільки більшість клієнтів бажає отримувати послуги без необхідності відвідування банківських відділень. Дистанційна форма банківського обслуговування дозволяє з високою швидкістю проводити в будь-який час і в будь-якому місці всі банківські операції (за винятком касових), а також отримувати цільову інформацію про банківські продукти та оновлення їхнього ряду. Дистанційне обслуговування дозволяє банкам знизити витрати на утримання відділень, відповідальності персоналу та інших видатків, пов'язаних зі звичайним обслуговуванням клієнтів. Це дає можливість банкам сконцентрувати увагу на покращенні послуг, забезпеченні якості обслуговування, що є важливим на конкурентному банківському ринку. Грамотно впроваджуючи та вдосконалюючи дистанційне банківське обслуговування, банки розширюють можливості продажу банківських продуктів та послуг, що підвищує ефективність їх діяльності й приваблює більшу кількість клієнтів. The topic of remote bank customer service is very relevant when the speed of life is constantly increasing. This process is leading to changes in the way customers and banks interact, as most customers want to receive services without the need to visit bank branches. The remote form of banking service allows you to carry out all banking operations (except for cash transactions) at high speed at any time and in any place, as well as receive targeted information about banking products and updates to their range. Remote service allows banks to reduce the costs of maintaining branches, personnel responsibility and other expenses associated with normal customer service. This enables banks to focus on improving services, ensuring service quality, which is important in a competitive banking market. By competently introducing and improving remote banking services, banks expand the possibilities of selling banking products and services, which increases the efficiency of their operations and attracts a larger number of customers.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback