Browsing by Author "Dyma, Oleksandr"
Now showing 1 - 12 of 12
Results Per Page
Sort Options
Item Ensuring food security at the household level: socio-economic diagnostics(Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», 2023) Zghurska, Oksana; Згурська, Оксана; Tashchenko, Anna; Тащенко, Анна; Dyma, Oleksandr; Дима, Олександр Олексійович; Дыма, Александр Алексеевич; Bazhenkov, Yevhen; Баженков, Євген; Safonov, Yurii; Сафонов, Юрій Миколайович; Сафонов, Юрий НиколаевичThe purpose of this scientific article is to research the important issues of food supply in Ukraine at the regional level by diagnosing the current state of food ensuring based on a survey of relevant respondents with the purpose to improve the level of socio-economic development of the country in the long run. In research have been interviewed households from Kyiv of Ukraine according to the following main criteria: physical and economic conditions, food availability, supply and access to food consumption to evaluate household food security status by calculating the sample size, a few details about the target population, its size, variance, margin of error and desired level of confidence in empirical estimates of important variables. In this research, the Minimum Dietary Energy Requirement (MDER) and a threshold that shows the minimum amount of energy needed by a hypothetical average person in the population to be healthy and engage in socially acceptable levels of activity have been examined. The state of nutritional food security in terms of protein, carbohydrate, and fat consumption has been investigated. The main aspect of the results approved that almost half of the respondents are showing conditions of life for them as “just adequate and few people seem not to be satisfied showing «less than adequate». These results are important from the viewpoint of food security as adequate food intake; availability and sustainability are the main components of food security and show the quality-of-life status. It is proved that at the present stage of national economic status human development plays an important role in achieving long-term food security goals. It has been established that in order to attain sustainable food safety at the national level, it is important to improve the population's health condition and to change the existing food consumption models in the country, in households in particular the food basket containing imported foodstuff. This can be achieved through promoting safe and healthy eating habits, education improving in the field of food systems and technologies, and facilitating access to information for consumers and producers. Метою цієї наукової статті є дослідження актуальних проблем продовольчого забезпечення України на регіональному рівні шляхом діагностики сучасного стану продовольчої безпеки на основі здійсненого опитування відповідних респондентів із метою підвищення рівня соціально-економічного розвитку країни в довгостроковій перспективі. У ході дослідження були опитані домогосподарства Київської області за такими основними критеріями: фізичні та економічні умови, наявність їжі, пропозиція й доступ до споживання їжі для оцінки стану продовольчої безпеки домогосподарств шляхом розрахунку розміру вибірки, деталей про цільову сукупність, її розмір, дисперсію, допустиму похибку та бажаний рівень достовірності емпіричних оцінок важливих змінних. Вивчено мінімальну дієтичну енергетичну потребу (МДЕП) і поріг, який показує мінімальну кількість енергії, необхідної гіпотетичній середній людині в популяційній групі для забезпечення здорового способу життя та активної участі в соціально прийнятних рівнях діяльності. Досліджено стан харчової безпеки харчових продуктів за споживанням білків, вуглеводів і жирів. Основний аспект результатів дослідження засвідчив, що майже половина респондентів указують умови життя як «просто адекватні», у той час коли менша частина – «менш ніж адекватні». Ці результати важливі з точки зору продовольчої безпеки, як адекватне споживання їжі; доступність і сталість є основними компонентами продовольчої безпеки та вказують на стан та рівень якості життя. Доведено, що на сучасному етапі розвитку національної економіки розвиток людського капіталу відіграє важливу роль у досягненні довгострокових цілей продовольчої безпеки. Установлено, що для досягнення сталої продовольчої безпеки на національному рівні важливо покращити стан здоров’я населення та змінити існуючі моделі споживання продуктів харчування в країні, зокрема в домогосподарствах. Цього можна досягти шляхом популяризації безпечних і здорових харчових звичок, підвищення рівня освіти в царині харчових систем і технологій, полегшення доступу до інформаційних ресурсів і для для цільових споживачів, і для виробників продовольства.Item Implementation of Manufacturer and Reseller Interaction Models, Taking Into Account Advertising Costs(Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Publication, 2019-11) Bludova, Tetiana; Блудова, Тетяна Володимирівна; Блудова, Татьяна Владимировна; Danyliuk, Nataliia; Данилюк, Наталія Іванівна; Данилюк, Наталия Ивановна; Dyma, Oleksandr; Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Kachan, Olena; Horokhova, Olena; Горохова, Олена Миколаївна; Горохова, Елена НиколаевнаEstablishing effective cooperation between the manufacturer and reseller as vertical marketing channel participants implies the effective mechanism for the development of the main strategies of their business behaviour, such as price and expenditure forming for the joint promotion of the product. This provides the manufacturer and reseller the ability to select the most appropriate business game scenarios to maximize their profits in the short and long-term perspectives. This issue is relevant in the practice of distribution channels functioning. The purpose of the study is defining the optimal parameters values of expenditure function reaction for the compatible advertising, which will help to maximize the profits of both distribution channel participants. The research takes into account the statistical analysis of empirical data, in particular, data on average monthly sales volumes, as well as retail price for the unit of the product of the manufacturer enterprise. Besides, the paper presents a numerical experiment on the possible values of the advertisement expenditures parameters’ function, calculated on the basis of effectively selected range and step change. It was mathematically substantiated and defined the solutions of Stackelberg's business game, which implies functioning of the manufacturer equilibrium. A numerical experiment was conducted to maximize the possibilities of the manufacturer’s profitability features, reseller and marketing channel from the point of pricing strategies formation, and expenditure strategies for joint advertising of the both participants of the goods turnover channel. Stakelberg's variant of a business game is found to be optimal for the manufacturer, in which the percentage of its participation in the reseller’s expenditures on the joint advertising is non-zero. The obtained results can be the initial information base to form recommendations on possibilities of Stakelberg’s business game application in comparison with other variants of theoretical and game models of marketing channels’ participants interaction.Item Вплив діджиталізації на комерційну діяльність підприємств та розвиток хмарних сервісів та магазинів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-05) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Ткач, АртемЗагальна тенденція та розвиток цифрових мереж, а також їх постійний розвиток та розширення можливостей дозволяють купувати та продавати, а також організовувати ведення комерційної діяльності незалежно від місця знаходження, та додаткових адміністративних витрат, адже всі документи створюються автоматично та зберігаються на електронному носії. Зараз через пандемію поведінка покупців дещо змінилася і це підвищило попит на інтернет-покупки. The general trend and development of digital networks, as well as their constant development and expansion allow you to buy and sell, as well as organize business activities regardless of location, and additional administrative costs, because all documents are created automatically and stored electronically. Now, due to the pandemic, consumer behavior has changed somewhat and this has increased the demand for online shopping. Общая тенденция и развитие цифровых сетей, а также их постоянное развитие и расширение позволяют производить покупки, продажи, а также организовывать коммерческую деятельность вне зависимости от местонахождения и минимизировать дополнительных административных затрат, поскольку все документы создаются автоматически и хранятся в электронном виде. Теперь из-за пандемии поведение потребителей несколько изменилось, и это увеличило спрос на покупки в Интернете.Item Дослідження стану розвитку Інтернет-банкінгу в банківському секторі України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-07) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичДосліджуються проблеми розвитку Інтернет-банків у банківському секторі України.Item Дуалістичність у діяльності посередницької організації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-10-13) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичУ статті розкриваються особливості посередницької діяльності та роль посередницької організації у ринковій економіці. Основна увага акцентується на структурі каналів, які створюються за участю посередницьких організацій, перевагах і недоліках їх використання для забезпечення ефективної взаємодії виробника та кінцевого споживача. Виявлено дуальний характер посередницької діяльності, що передбачає узгодження інтересів усіх учасників трансакції.Item Огляд українських CRM. Результат одного року роботи компанії(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-11-03) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичУ статті досліджено CRM системи від українських розробників для українських підприємців: KeepingCRM, KEY CRM, Asteril CRM, SalesDrive. Проаналізовано функціонал досліджуваних систем та виявлено ключові відмінності, що виділяють кожну з числа інших. Надано рекомендації з доопрацювання однієї з систем, що формує уявлення, що вибір системи має здійснюватися на рівні окремих функцій, що потрібні підприємству так і на рівні реалізації кожної з функцій, що має свої переваги та недоліки. The article examines CRM systems from Ukrainian developers for Ukrainian entrepreneurs: Keeping CRM, KEY CRM, Asteril CRM, Sales Drive. The functionality of the studied systems was analysed and the key differences distinguishing each from the others were revealed. Recommendations for finalizing one of the systems are given, which creates the idea that the choice of the system should be made at the level of functions that are needed by any enterprise, and at the level of implementation of each function, which has its own advantages and disadvantages.Item Перспективи відновлення підприємницької діяльності в Україні в повоєнний період(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2022-05-30) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Кужель, ЮрійРозглянуто перспективи та основні напрями відновлення економіки України у поствоєнний період – основні етапи відбудови інфраструктури, можливості розвитку бізнесу та створення нових робочих місць. Prospects and main directions of Ukraine's economic recovery in the post-war period are considered - the main stages of infrastructure reconstruction, business development opportunities and job creation.Item Перспективи фінансування стартапів та розвиток венчурного фінансування(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Кужель, Юрій; Kuzhel, YuriiНеможливо переоцінити внесок стартапів, тому навіть в умовах війни та глибокої кризи актуалізувати питання фінансування стартапів вкрай важливо. It is impossible to overestimate the contribution of startups, therefore, even in the conditions of war and deep crisis, it is extremely important to update the issue of financing startups.Item Пути повышения эффективности логистической деятельности в Украине(Baltic International Academy, 2019-10) Дыма, Александр Алексеевич; Dyma, Oleksandr; Дима, Олександр Олексійович; Кужель, Вячеслав Николаевич; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав МиколайовичEffective logistics is an essential strategic tool in ensuring competitive advantages in world markets. Improving the efficiency of logistics activities in Ukraine is a strategic priority and one of the key elements of strategic development programs. Due to limited resources, it is necessary to develop recommendations based on the experience of successful European states, designed to give significant results in a short time and with a shortage of investments. Ефективна логістична діяльність є найважливішим стратегічним інструментом в забезпеченні конкурентних переваг на світових ринках. Підвищення ефективності логістичної діяльності України стратегічний пріоритет і одні з ключових елементів програм стратегічного розвитку. В силу обмеженості ресурсів необхідна розробка рекомендацій, заснованих на досвіді успішних європейських держав, покликаних дати значимі результати в стислі терміни і при дефіциті інвестицій.Item Теоретичні аспекти програм лояльності та їх застосування у банківській діяльності в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-04-20) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр АлексеевичВ статті розглянуто таке поняття, як програми лояльності. Вивчено основні фактори успішності програм лояльності та причини їх виникнення. Розглянуто основні типи програм лояльності, які використовуються в сучасних умовах, а також приклади застосування програм лояльності в українській банківській системі.Item Управління та організація роботи складу інтернет-магазину в умовах військового стану(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-11-03) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Шашин, ОлександрДослідження розглядає управління складом інтернет-магазину під час воєнного стану. Для успішного функціонування в таких умовах необхідно знаходити нових постачальників, збільшувати запаси та готувати персонал до надзвичайних ситуацій. Дослідження надає рекомендації для забезпечення стабільної роботи інтернет-магазину в умовах воєнного стану. The study examines the warehouse management of an online store during martial law. To operate successfully in such conditions, it is necessary to find new suppliers, increase stocks, and prepare staff for emergencies. The study provides recommendations for ensuring the stable operation of an online store under martial law.Item Формування конкурентної бізнес-моделі розвитку медичного закладу в умовах реформування системи охорони здоров’я(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-03-31) Дима, Олександр Олексійович; Dyma, Oleksandr; Дыма, Александр Алексеевич; Кужель, Юрій; Kuzhel, YuriiРеформа медичної сфери в Україні, розпочата в 2018 році, ще триває і стикається з викликами, такими як пандемія та зростання хвороб. Умови повномасштабної війни створюють ще більші складнощі для медичних закладів. Для успішного функціонування у цих умовах важливо розробити конкурентну бізнес-модель, яка забезпечить ефективність і прибутковість. Еволюція підходів до бізнес-моделювання компаній проходить крізь три основних етапи розвитку стратегічного управління. Зростання ринку медичних послуг вимагає системного підходу до зміни бізнес-моделей та удосконалення фінансування системи охорони здоров’я. The healthcare reform in Ukraine, launched in 2018, is still ongoing and faces challenges such as the pandemic and the rise of diseases. A full-scale war creates even more difficulties for medical institutions. To operate successfully in these conditions, it is important to develop a competitive business model that ensures efficiency and profitability. The evolution of approaches to business modeling goes through three main stages of strategic management development. The growth of the healthcare market requires a systematic approach to changing business models and improving healthcare financing.