Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Fatianova, Vladyslava"

Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Соціально-відповідальний маркетинг у міжнародній діяльності компаній
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Фат’янова, Владислава Андріївна; Fatianova, Vladyslava; Величко, Олена Георгіївна
    Досліджено еволюцію концепції соціально-відповідального маркетингу, основні принципи та інструментарій, аспект вимірювання ефективності соціально-відповідальної діяльності компаній. Здійснено оцінку рівня соціальної відповідальності косметичної індустрії. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових стратегій. The evolution of the concept of socially responsible marketing, the basic principles and tools, the aspect of measuring the effectiveness of socially responsible activities of companies are studied. The level of social responsibility of the cosmetics industry is assessed. Directions for improving marketing strategies are suggested.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback