Browsing by Author "Fatianova, Vladyslava"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Соціально-відповідальний маркетинг у міжнародній діяльності компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Фат’янова, Владислава Андріївна; Fatianova, Vladyslava; Величко, Олена ГеоргіївнаДосліджено еволюцію концепції соціально-відповідального маркетингу, основні принципи та інструментарій, аспект вимірювання ефективності соціально-відповідальної діяльності компаній. Здійснено оцінку рівня соціальної відповідальності косметичної індустрії. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингових стратегій. The evolution of the concept of socially responsible marketing, the basic principles and tools, the aspect of measuring the effectiveness of socially responsible activities of companies are studied. The level of social responsibility of the cosmetics industry is assessed. Directions for improving marketing strategies are suggested.