Browsing by Author "Fedorchenko, A."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні(Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, 2011) Куденко, Наталія Володимирівна; Kudenko, N.; Куденко, Наталия Владимировна; Герасимчук, Василь Гнатович; Herasymchuk, V.; Герасимчук, Василий Игнатьевич; Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, A.; Федорченко, Андрей ВасильевичДосліджено етапи становлення вітчизняного маркетингу та роль Київського національного економічного університету.Item Маркетинг у сучасних теоріях фірми(Донецький національний університет, 2011) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, A.; Федорченко, Андрей ВасильевичДосліджено представлені у спеціальній літературі теорії фірми з позиції посилення теоретичного базису маркетингової науки. Обґрунтовано напрямки створення нової теорії фірми, у якій чільне місце повинно належати маркетинговій складовій системі управління економічною організацією, яка функціонує в турбулентному ринковому середовищі.