Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Fedorchenko, Andrij"

Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Сучасні концепції маркетингового управління розвитком підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-16) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrij; Таран, О. О.
    В статті розглянуто питання щодо розуміння сутності сучасного маркетингового менеджменту, його ролі в управлінні підприємствами у напрямку їх розвитку в умовах динамічного ринкового середовища. Проаналізовано основні етапи його еволюції, здійснено порівняльний аналіз концепцій зовнішньої і внутрішньої орієнтації. Показано орієнтири для модифікування підходів у галузі традиційного маркетингу, зокрема, застосування його інструментарію. Доведено, що сьогодні, на етапі переходу до економіки знань, традиційні підходи і методи маркетингу втрачають свою ефективність. Визначено перспективні напрямки застосування сучасного менеджменту і маркетингового менеджменту у напрямку підвищення клієнторієнтованості бізнесу і завоювання на основі цього стійких конкурентних переваг, що сприятиме його стійкому розвитку в умовах сучасного ринкового середовища. Наведено ключові параметри і характеристики ринкової орієнтації підприємства. Доведено особливу значущість для побудови його ефективної ринкової діяльності параметра споживчої лояльності.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Теоретичні аспекти дослідження систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу
    (ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», 2010) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andrij
    У статті досліджуються теоретичні аспекти застосування системного підходу в дослідженнях складних економічних систем, управління якими здійснюється на основі маркетингової концепції. Обґрунтовуються головні сутнісні характеристики та параметри систем маркетингу та маркетингових досліджень у відповідних процесах функціонування таких систем.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback