Browsing by Author "Fedorchenko, Andriy"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей Васильевич; Окунєва, Ольга Володимирівна; Okuneva, Olga; Окунева, Ольга ВладимировнаУ монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутрішнього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у взаємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.Item Концептуальні підходи до управління лояльністю споживчів у системі холістичного маркетингу підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичУ статті представлене узагальнення концептуальних підходів і напрямків практичної реалізації процесів формування і управління споживчою лояльністю в системі холістичного маркетингу підприємства на основі ланцюгів створення споживчої цінності. Доведене значення вимірювання рівня задоволення потреб споживачів у формуванні бажаного рівня їх лояльності. Показана роль працівників немаркетингових структурних підрозділів у створенні ланцюгів споживчої цінності в системі холістичного маркетингу підприємства.Item Маркетингове забезпечення розвитку корпоративної соціальної відповідальності бізнесу(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2017-10) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичItem Маркетингові дослідження: системний підхід(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-02-17) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей Васильевич; Павленко, Анатолій ФедоровичДисертаційна робота присвячена комплексному вирішенню теоретичних і прикладних аспектів побудови системи маркетингових досліджень підприємства на основі використання принципів системного підходу. У роботі сформовані сучасне бачення й трактування категорії системи маркетингових досліджень як важливої складової системи управління підприємством, визначено її роль, місце та основні сутнісні характеристики у контексті інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень в умовах ринкової невизначеності. За результатами дослідження ґенези теорії та практики маркетингу доведено необхідність посилення його ролі в системі економічних наук. Окреслено головні аспекти розробки нової цілісної теорії фірми, у якій визначальне місце має відводитися маркетинговій складовій. Досліджено перспективні напрями застосування системного підходу в аналізі складних економічних систем відкритого типу. Показано, що більшість завдань управління ними належить до класу слабкоструктурованих, тому особливої ваги набувають питання ефективної обробки складного комплексу інформаційних потоків із внутрішнього та зовнішнього середовищ діяльності підприємства. З цією метою в роботі розроблено економіко-математичні моделі, які покликані оптимізувати відповідні процеси. Конструктивно оцінено сучасний стан і головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України у їх взаємозв’язку із загальносвітовими тенденціями. Доведено необхідність подальшого поглиблення спеціалізації дослідницьких установ і розробки специфічних інформаційних продуктів. Dissertation is devoted to the complex decision of theoretical and applied aspects of enterprise’ system of marketing researches construction on the basis of systems approach principles. Modern vision and interpretation of marketing researches system category as important component of the enterprise managerial system are formed in the work. It’s role, place and main characteristics are defined in the context of the information and analytic providing for managerial decisions acceptance in the conditions of market uncertainty. As a result of marketing theory and practice genesis research it was grounded the necessity of it’s role strengthening within the system of economic sciences. Perspective directions of it’s theoretic basis development are defined. Main aspects of new integral theory of the firm development with a determining place of a marketing constituent are outlined. Perspective directions of the systems approach application in the analysis of the opened type complex economic systems are investigated. It was pointed out that the most part of their management tasks are belong to the class poorly of structured, that is why the special weight is acquired by the questions of difficult complex of informative streams from the internal and external environments effective treatment. In this case economic and mathematical models are developed with the purpose of the proper processes optimizing. The main trends of Ukrainian marketing researches market are appraised in their relationship with world tendencies. The necessity of the consequent deepening of research establishments specialization, specific informative products development are proven. Диссертационная работа посвящена комплексному решению теоретических и прикладных аспектов построения системы маркетинговых исследований предприятия на основе использования принципов системного подхода. В результате исследования раскрыто современное виденье и дана трактовка категории системы маркетинговых исследований как важной составляющей системы управления предприятием, определены ее роль, место и главные сущностные характеристики в контексте необходимости информационно-аналитического обеспечения принятия управленческих решений в условиях рыночной неопределенности.Item Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2009) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей Васильевич; Лапшин, Андрій ЛьвовичУ статті досліджено питання побудови аналітичної моделі, придатної для оптимізації обробки інформаційних потоків системою управління підприємством з урахуванням результатів маркетингових досліджень та моніторингу оточуючого бізнес-середовища за принципом ступеня важливості окремих складових інформаційних потоків.Item Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-12-12) Федорченко, Андрій Васильович; Fedorchenko, Andriy; Федорченко, Андрей ВасильевичРозглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.